E_misja Interactive 360 prowadzi kompleksowe działania Interactive, WoMM i Social Media dla pulsometrów marki Timex.
Zadaniem agencji jest zbudowanie świadomości marki Timex jako producenta pulsometrów oraz edukacja konsumentów w tej kategorii produktowej.
Przed rozpoczęciem działań agencja przeprowadziła research sieci i forów internetowych, pozwalający zidentyfikować potrzeby różnorodnych grup docelowych marki. Na podstawie uzyskanych insightów konsumenckich agencja E_misja Interactive 360 zbudowała serwis ekspercki Trenujmadrze.pl, ściśle odpowiadający na potrzeby potencjalnych klientów marki Timex.
- Pomiar pulsu to nieodłączna cecha nowoczesnego podejścia do uprawiania sporu. Chcemy poszerzać wiedzę o mądrym treningu wśród internautów, zachęcając do ćwiczeń z pulsometrem. Wiedza wynikająca z monitoringu pracy serca pozwala nie tylko polepszać osiągi - to także inwestycja w świadomość ciała i możliwość poznania swoich możliwości, mówi Bartosz Szlązkiewcz, Marketing Manager Timex Group Polska. – Wierzymy, że serwis TrenujMądrze.pl będzie platformą edukacyjną dla osób aktywnych oraz płaszczyzną wymiany poglądów i doświadczeń treningowych, dodaje.
Serwis Trenujmądrze.pl stanowi kompleksowe centrum wiedzy o zagadnieniach związanych z treningiem i wpływem pulsu na jego efektywność. Zastosowanie takiego rozwiązania pozwoliło agencji rozszerzyć kategorię produktową na osoby niezwiązane bezpośrednio ze sportem i budować szerszy, niż początkowo założony zasięg – włączając np. osoby odchudzające się. Opracowanie dużego wolumenu treści eksperckich pozwoliło na maksymalne wykorzystanie możliwości pozycjonowania organicznego oraz budowę efektywnych kampanii performance marketingowych. Nadrzędnym celem serwisu jest edukacja klientów w zakresie wykorzystania pulsometrów i wykreowanie ekspertów marki Timex. Ponadto serwis stanowi istotne wsparcie kanałów e-commerce marki.
Za działania WoMM i Social Media odpowiada agencja 6ix WoMM & Social Media. W zakres obowiązków agencji wchodzi m.in. prowadzenie profilu Trenujmądrze.pl na facebook’u oraz komunikacja na forach internetowych.