Rusza „Czas Inspiracji” – konkurs dla bloggerów fashion, szafiarzy i wszystkich entuzjastów mody.
Celem konkursu jest promowanie osób podchodzących w innowacyjny sposób do kreowania wizerunku. Aby wziąć udział w rywalizacji, należy stworzyć stylizację inspirowaną zegarkiem Timex Originals. Pula nagród to 6 000 PLN oraz zegarki Timex. Prace oceni jury w składzie: redaktor naczelny magazynu KMAG – Mikołaj Komar, założycielka bloga MADAMEJULIETTA – Julia Kuczyńska, szefowa działu mody magazynu ELLE – Ina Lekiewicz, szef działu mody magazynu GLAMOUR – Marcin Świderek oraz Marketing Manager TIMEX GROUP POLSKA – Bartosz Szlązkiewicz. Swoich faworytów wybiorą także Internauci.
– Zapraszamy wszystkich, dla których moda jest językiem wyrażenia siebie – mówi Bartosz Szlązkiewicz, pomysłodawca konkursu. Chcemy wspierać osoby twórcze, odważne w doborze kolorów, dodatków, posiadające nietuzinkowe spojrzenie na trendy. Szukamy modowych talentów.
Aplikacja została przygotowana przez agencję E_misja Interactive 360. Za wsparcie mediowe kokursu odpowiada agencja 6ix WoMM & Social Media. Obie agencje należą do NuOrder Group.
Aplikacja konkursowa dostępna jest tutaj. Konkurs trwa do końca listopada 2012.
Pierwsza edycja konkursu zgromadziła 726 prac. Zwyciężył duet Paulina Połoz i Karolina Biadasz – studentki piątego roku łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Projektowanie Ubioru. Internauci oddali na swoich faworytów blisko 40 000 głosów, zaś liczba komentarzy na konkursowych forach przekroczyła 11 000.
Informacja o Timex
Timex Group projektuje i sprzedaje innowacyjne zegarki oraz biżuterię na całym świecie. Firma, założona w 1854 roku, produkuje oryginalne zegarki już od ponad150 lat. W skład Timex Group wchodzą liczne marki zegarków, takie jak: Timex, Versace, Valentino, Salvatore Ferragamo, Guess, GC, Vincent Berard, Versus, TX, Marc Ecko, Nautica i Opex. Timex Group jest prywatnym przedsiębiorstwem i zatrudnia ponad 5 tysięcy osób na całym świecie.