Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies

Zamknij


Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Contact Centre ING wśród najlepszych infolinii bankowych

ING Bank Śląski zajął drugie miejsce w badaniu jakości obsługi klienta na infoliniach banków, przeprowadzonym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia.

ING Bank Śląski uzyskał drugą w kolejności najwyższą ocenę w finalnym rankingu banków, oceniającym kontakt telefoniczny i mailowy. Badanie zostało zrealizowane techniką Mystery Calling oraz Mystery Mailing w kwietniu br. i objęło 14 banków. Celem badania jest pomiar najważniejszych aspektów funkcjonowania infolinii bankowych oraz zbadanie różnic pomiędzy bankami w zakresie jakości pracy konsultantów oraz ilości informacji możliwych do uzyskania przez kontakt telefoniczny oraz e-mail. W ramach badania audytorzy ARC Rynek i Opinia kontaktowali się z infoliniami banków zgłaszając zainteresowanie poszczególnymi produktami bankowymi lub pytając o położenie najbliższego bankomatu banku. W drugiej części badania audytorzy wysyłali zapytania do banków przez e-mail lub formularz kontaktowy.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS