Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-06-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

BTL Point Group będzie pracować dla kliniki Verterbralia

Agencja BTL Point Group wygrała przetarg na strategię komunikacji, kreację, planowanie i zakup mediów dla Centrum Leczenia Bólów Kręgosłupa Verterbralia.

Klinika Verterbralia to specjalistyczne Centrum Leczenia Bólów Kręgosłupa, działające od ponad 20 lat w Wiedniu. W Polsce placówka Centrum powstaje w Warszawie, na ul. Postępu 6,  a jej otwarcie odbędzie się 17  czerwca. To pierwsze tego typu Centrum w Polsce. Potencjalnymi adresatami usług centrum są osoby w wieku 25-60 lat, cierpiące na wszelkiego rodzaju bóle kręgosłupa

Agencja BTL Point-Group odpowiada za przygotowanie kampanii ATL, BTL, strony internetowej oraz eventu towarzyszącego otwarciu kliniki. Odpowiada także za zakup i planowanie mediów.

BTL Point Group to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Świadczy usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej, od strategii przez kreację i produkcję po wdrożenie. Dzięki skoordynowanym działaniom, unikatowym i nowoczesnym narzędziom komunikacji oraz strukturze obejmującej cały kraj, agencja realizuje kompleksowe działania z zakresu komunikacji marketingowej. BTL Point Group pracuje dla wielu polskich i międzynarodowych marek, m.in. Adidas, BOŚ, Bols, Jack Daniels, Jameson, Nike, Pepsi, Philips, Puma, RUCH, Sony, Sony Ericsson, Vistula, Żywiec. Agencja realizuje także projekty z zakresu event marketingu - od prezentacji w miejscach sprzedaży po wielkie gale transmitowane przez stacje telewizyjne.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS