Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-10-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bonduelle rewolucjonizuje pozycjonowanie i inspiruje warzywnie - startuje kampania reklamowa z nowym pozycjonowaniem i produktami

150x110

Bonduelle, lider kategorii warzyw w puszkach, znany z najwyższej jakości produktów warzywnych, wprowadza nowe pozycjonowanie, dzięki któremu będzie jeszcze bliżej polskich konsumentów i ich codziennych wyzwań kulinarnych. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów, Bonduelle będzie rozwijać przyjemność jedzenia warzyw w Polsce poprzez inspiracje kulinarne i innowacyjne produkty. Nowej strategii towarzyszy rozpoczynająca się 18 października kampania telewizyjna oraz działania w internecie. Spot reklamowy ma charakter wizerunkowy budujący atrybuty emocjonalne i racjonalne marki Bonduelle, prezentuje także w tzw. tagu  innowacyjną nowość produktową – warzywa „Gotowane na parze” w puszce.

 

Bonduelle to lider rynku w kategorii warzyw apertyzowanych, w tym w trzech najważniejszych segmentach – kukurydzy, groszku i fasol suchych. Ponad 160- letnia tradycja i 20-letnia obecność w Polsce, sprawia,że marka dobrze rozumie potrzeby współczesnych Polek i może na nie odpowiedzieć poprzez nowe pozycjonowanie. Od dziś Bonduelle nie tylko zapewnia wyborne, najlepszej jakości warzywa, ale też inspiruje konsumenta do odkrywania nowych smaków, by mógł się cieszyć ich różnorodnością każdego dnia. „Stosunek polskich konsumentek do marki cechuje duży ładunek emocjonalny, charakterystyczny dla tzw. lovemarks. Chcemy utrzymać tą pozytywną relację, jeszcze bardziej zbliżając się do polskiej konsumentki i odpowiadając na jej codzienne kulinarne dylematy. Jako innowacyjny ambasador warzyw, Bonduelle pragnie inspirować do codziennego używania warzyw  w kuchni” – mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu regionu Polska I Prybałtyka Bonduelle Polska S.A.

 

Startująca kampania reklamowa prezentuje nowe pozycjonowanie marki i koncentruje się wokół innowacyjnej linii nowości produktowych warzyw „Gotowanych na parze” w puszce. Produkt jest odpowiedzią na potrzeby coraz bardziej świadomych konsumentów, chcących jeść zdrowo, ale jednocześnie mających coraz mniej czasu na gotowanie. To pierwszy tego rodzaj produkt na rynku, który zapowiada również ogromną zmianę oblicza marki w Polsce.

 

W skład kampanii reklamowej trwającej od października do końca grudnia wchodzi spot telewizyjny prezentujący zarówno nowe pozycjonowanie, jak i innowacyjne nowości produktowe. Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja Red 8. Kampania telewizyjna będzie obecna  kanałach TVP1 i TVP2, TVN, Polsacie oraz pakiecie kanałów tematycznych. Przygotowano 2 wersje spotów – 30s i 15s. Kampania obejmie też prowadzone na szeroką skalę działania w internecie. Za promocję na Facebooku odpowiadać będzie agencja interaktywna Insignia z Krakowa. Media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum, działania PR prowadzi agencja Rc2.

* * *

 

O firmie:

 

Znana z najwyższej jakości produktów i ze 160-letniej tradycji marka Bonduelle działa na polskim rynku już od  20 lat. Jest liderem na rynku konserw warzywnych, wiodąc prym jednocześnie wśród trzech najważniejszych segmentów – kukurydzy, groszku i fasol suchych. Działa również w sektorze gastronomicznym, współpracując z wiodącymi podmiotami na tym rynku (restauracje, sieci gastronomiczne).

 
W świecie, gdzie każdy coraz bardziej troszczy się o zdrowie i równowagę wewnętrzną, warzywa stanowią zasadniczy element codziennej diety. Bonduelle zobowiązuje się dostarczać  to, co w warzywach najlepsze.

Aby zapewnić należytą świeżość i odpowiedni smak, warzywa Bonduelle przetwarzane są nie później niż kilka godzin po zebraniu z pola. Bonduelle czuwa jednocześnie nad właściwym planem zasiewów, stanem upraw i przebiegiem zbiorów. Fachowa wiedza i doświadczenie w przetwórstwie warzyw pozwala zachować pełnię walorów odżywczych i smakowych naszych produktów. Ze względu na dogodne warunki upraw i odpowiedni klimat Koncern Bonduelle współpracuje z polskimi rolnikami uprawiającymi grunty w samym sercu Polski (kujawsko-pomorskie). W Polsce istnieją dwa zakłady przetwórstwa warzyw Bonduelle: w Gniewkowie i Ruchocicach..

Specjaliści Bonduelle nadzorują pola uprawne określając rodzaj nasion i odmian warzyw, środki upraw, kontrolują stan upraw, terminy zbiorów. Bonduelle współfinansuje i realizuje inwestycje techniczne na szeroką skalę. Wszystkie te działania mają na celu uzyskanie warzyw najwyższej jakości.

 

 

 





Słowa kluczowe:Bonduelle

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS