Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce cookies

Zamknij


Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Banki spółdzielcze wchodzą do gry o duże miasta

Banki spółdzielcze usiłują zerwać z wizerunkiem instytucji tylko dla klientów małych miasteczek i rolników, która zwykle reklamują się tylko na dożynkach. Konkurują jakością obsługi, inwestują w nowoczesną bankowość elektroniczną i aktywnie udzielają się na portalach społecznościowych.

 

Banki spółdzielcze działają na mniejszą skalę, konkurują jakością obsługi i dobrze znają potrzeby lokalnych społeczności - to ich niewątpliwy atut. Jednocześnie próbują otwierać się na nowych klientów i iść z duchem czasu. Wdrażają bankowość mobilną, która nie jest jeszcze standardem w bankach komercyjnych. Także i same produkty dostępne w bankach spółdzielczych są bardzo zbliżone do tych oferowanych przez instytucje o profilu uniwersalnym – mówi Wojciech Boczoń, analityk Bankier.pl

- Bankom komercyjnym rośnie poważny konkurent. Dziś ta teza może wydawać się naciągana, ale już wkrótce sytuacja może ulec zmianie - dodaje analityk.

Wiecej informacji w załączonym nagraniu.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS