Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-07-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bank Pocztowy edukacyjnie w internecie

Bank Pocztowy uruchomił nowe narzędzie komunikacji z Klientami - blog. Za jego pośrednictwem będzie m.in. realizował misję edukacji finansowej.

Zgodnie ze strategią przyjętą na lata 2010-2013 Bank Pocztowy będzie pozyskiwał Klientów, którzy do tej pory nie korzystali z usług bankowych. Blog wpisuje się w nową strategię oraz wartości Banku Pocztowego. Ma on być jednym ze sposobów na dialog z Klientami, na przekazywanie im podstawowej wiedzy dotyczącej zarządzania finansami osobistymi i korzystania z usług bankowych.

Wpisy ekspertów Banku Pocztowego, które będą pojawiać się na blogu, mają pomóc w zrozumieniu zagadnień bankowych, a także odpowiedzieć na nurtujące Klientów pytania związane z bankowością. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość wykorzystania szerokiego wachlarza narzędzi interaktywnych, które są popularne i dobrze przyjmowane przez internautów.

Blog będą tworzyć osoby, które na co dzień wypracowują nowe rozwiązania dla produktów bankowych, projektują procesy, a także zajmują się kwestiami prawnymi czy komunikacją. Ich zadaniem będzie przedstawianie Klientom, w prosty i przejrzysty sposób, jak korzystać z poszczególnych produktów bankowych, jakie są ich zalety i funkcjonalności. Obok roli edukacyjnej blog będzie miał także za zadanie informować o nowościach, zmianach oraz ważnych wydarzeniach w Banku.

Narzędzie to dedykowane jest przede wszystkim dwóm grupom docelowym Banku Pocztowego: uczniom i studentom, którzy są grupą najaktywniej korzystającą z internetu (83%*) oraz Klientom masowym, zarówno tym z małych miejscowości poniżej 50 tys. mieszkańców jak i dużych miast (prawie 50%* udział w korzystaniu z internetu).

Bank Pocztowy posiada od ponad pół roku swój profil na blipie oraz Facebooku - blog jest więc kolejnym narzędziem social media wykorzystywanym przez tę instytucję do komunikacji marki w sieci.

*Źródło: SMG KRC „Klienci Banków w Polsce"





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS