– Cały czas pracujemy nad udoskonalaniem naszej oferty mobilnej. Testujemy nowe funkcje i wdrażamy te, które wydają nam się najbardziej przydatne. Już teraz nasi Klienci mogą łatwo zalogować się do aplikacji symbolem graficznym tzw. wężykiem, bez konieczności przepisywania długiego loginu. Oferujemy też wygodny sposób płatności, za pomocą QR kodów znajdujących się na fakturach. Po ich zeskanowaniu dane do przelewu wypełniają się automatycznie. Możliwość zamiany papierowych paragonów na ich elektroniczną wersję to nasze kolejne wdrożenie. Będzie to pierwsza tego typu funkcjonalność dostępna w ramach aplikacji bankowej na polskim rynku. – mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Noble Bank.
Ekran główny aplikacji Getin Mobile ma konstrukcję kafelkową, pozwalającą Klientom na personalizację wyglądu ekranu głównego. Wraz z wdrożeniem aplikacji pojawi się na nim dodatkowy kafelek z dwiema zakładkami. Jedna z nich będzie służyła do robienia zdjęć zapisywanym paragonom, druga będzie zawierała ich archiwum, dające możliwość wyszukania wybranego paragonu oraz jego wydruku razem z potwierdzeniem płatności. Wystarczy, że po dokonanym zakupie Klient zrobi zdjęcie otrzymanego rachunku, a aplikacja automatycznie przypisze go do ostatniej wykonanej transakcji i zarchiwizuje w folderze. Klienci będą mieli również możliwość edycji opisów paragonów oraz przypisywania ich do wybranych transakcji.
Oferta mobilna Getin Banku jest coraz częściej doceniana i nagradzana. W październiku br. Bank zdobył nagrodę w prestiżowym konkursie Banking Technology Awards za najlepsze wykorzystanie technologii mobilnych w oferowanych produktach. Otrzymał też wiele innych wyróżnień za nowoczesne i innowacyjne podejście do usług finansowych, w tym m.in. Cannes Innovation Lion za kartę Display MasterCard.
Szczegóły dotyczące mobilnej oferty Getin Banku są dostępne na stronie www.getinup.pl/getinmobile/