ABR SESTA jest liderem w Polsce w zakresie badań NPVO (Non Participant Video Observation-), dzięki którym, za pomocą kamer, producenci i sieci handlowe otrzymują raport dotyczący zachowań konsumenckich podczas zakupów. Jednocześnie posiada najnowocześniejszy system zbierania danych ze sklepów dotyczących cen, promocji, udziałów półkowych i dystrybucji. Ogromnym atutem Agencji jest tworzenie systemów business intelligence i aplikacji badawczych. Dzięki uzyskaniu wparcia finansowego z Unii Europejskiej Spółka mogła rozwijać nowoczesne metody badawcze oraz wdrażać innowacje we własne technologie, wprowadzając m.in. usługi z wykorzystaniem palmtopów ze skanerami do badań w terenie.
ABR SESTA zatrudnia obecnie 40 etatowych pracowników – specjalistów z zakresu badań rynku, analizy danych, baz danych, marketingu, zarządzania oraz nauk społecznych. Współpracuje z 10 konsultantami zajmującymi się badaniami i technologią, a także z blisko 700 ankieterami z całej Polski. Agencja otrzymała certyfikat PKJPA w pięciu kategoriach badawczych (CAPI, PAPI, Mystery Shopping, Retail Audit oraz badania jakościowe). - Celem ABR SESTA jest dostarczenie usług na najwyższym poziomie, dzięki którym nasi klienci mogą uzyskać wiedzę na temat własnej działalności lub rynku i wykorzystać ją w celu usprawnienia poszczególnych jej elementów. Cały czas wprowadzamy nowe idee i rozwiązania technologiczne, aby nasza oferta wyróżniała się na polskim rynku. Chcemy być liderem w swojej dziedzinie i będziemy czynić wszelkie starania, by utrzymać wysoką pozycję w Polsce, mówi Sebastian Starzyński, prezes ABR SESTA.
Z usług ABR SESTA korzystają m.in. Makro, Auchan, MARS, Biedronka (JM Polska), E.Leclerc, OBI, Rossmann, JULA, Eurocash, Colgate, Allianz, RWE, Danone, Coca Cola. Agencja należy do Organizacji Firm Badania i Rynku, ESOMAR oraz ECR Polska. Pracownicy ABR SESTA są członkami Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. Agencja przeprowadza również coraz więcej badań na zlecenie podmiotów zagranicznych (głównie agencji badawczych).