Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-02-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

6ix WoMM & Social Media kontynuuje współpracę z Żubrówką w 2013

150x110

 

Marka Żubrówka przedłuża współpracę z agencją 6ix WoMM & Social Media w zakresie kompleksowej obsługi kanałów Social Media.

Agencja 6ix WoMM & Social Media będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki z portfolio CEDC na platformach Facebook i Pinterest. Podpisanie umowy jest wynikiem kontynuacji współpracy zawiązanej w kwietniu 2012, kiedy to agencja została wyłoniona spośród 8 konkurujących agencji w drodze przetargu.

Głównym zadaniem agencji 6ix WoMM & Social Media jest kontynuowanie działań zorientowanych na  budowanie światów marek poszczególnych wariantów smakowych produktu: Żubrówki Bison Grass, Żubrówki Białej oraz wprowadzonej na rynek w ubiegłym roku Żubrówki Palonej. Zadanie to będzie konsekwentnie realizowane w oparciu o dedykowane, sensoryczne kreacje graficzne oraz budowę angażujących aplikacji silnie osadzonych w świecie każdej z promowanych marek.

Ponadto agencja będzie odpowiedzialna za 24 godzinny monitoring aktywności fanów oraz prowadzenie wielojęzycznej komunikacji z uwagi na duży procent zagranicznych fanów marki na fanpage’u.

Proces budowania świata marki Żubrówka w Social Media w 2012 roku ilustruje infografika dostępna na serwisie agencji 6ix.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS