SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Yahoo! w 2015 r. pokona Twittera na rynku mobilnej reklamy, Google przed Facebookiem

O 50 proc., do 28,5 miliarda dolarów, wzrosną w 2015 roku nakłady na mobilną reklamę w USA - prognozuje firma eMarketer.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

W roku 2016 przewidywany wzrost wydatków na reklamę mobilną za oceanem ma sięgnąć kolejnych 41 proc., a wartość rynku - 40,2 miliarda dolarów.

Liderem jest Google, którego udział ma w 2015 roku sięgnąć 35,2 proc., a w roku 2016 - 33,2 proc. Drugi Facebook także ma zanotować w tym czasie spadek - z 16,7 proc. do 14,6 proc.

Po raz pierwszy na podium ma w przyszłym roku wskoczyć Yahoo!, z 3,74 proc. udziału w rynku, wyprzedzając Twittera (3,69 proc.). Przewaga Yahoo! nad Twitterem ma zwiększyć się w roku 2015 (4,19 proc. vs. 3,77 proc.).

Ponadto eMarketer przewiduje dla Yahoo! szybkie tempo wzrostu przychodu z mobilnych reklam - 76,4 proc. w 2015 roku oraz 57,8 proc. w roku 2016.

Z kolei na rynku mobilnej reklamy display liderem w USA jest Facebook, który wyraźnie wyprzedza Google i Twittera, podczas gdy Yahoo! jest dopiero na 6. miejscu, ustępując Pandorze i Apple (iAd).

Dołącz do dyskusji: Yahoo! w 2015 r. pokona Twittera na rynku mobilnej reklamy, Google przed Facebookiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl