SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Władze Warszawy wybierają agencję do obsługi reklamowej w social mediach

Urząd Miasta Warszawy wybiera w przetargu agencję, która zajmie się dla nich obsługą reklamową w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, TikToku, Instagramie i YouTube - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg dotyczy prowadzenia płatnych działań informacyjnych w social mediach, m.in. na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube. Zaplanowane działania prowadzone będą na około piętnastu profilach społecznościowych.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje cena. Budżet zaplanowanych działań wynosi 637 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 20 miesięcy.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 sierpnia br.

 

Dołącz do dyskusji: Władze Warszawy wybierają agencję do obsługi reklamowej w social mediach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pel
Jak w Warszawie to tylko Agora
odpowiedź