SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TUI chce skonsolidować obsługę mediową w Europie

Biuro podróży TUI rozpoczęło paneuropejski przetarg mediowy. Firma chce skonsolidować obsługę mediową w Europie w jednej sieci agencji. 

TUI twierdzi, że konsolidacja obsługi mediowej jest „oczywistym kolejnym krokiem” po tym, jak agencja Leo Burnett została globalna agencją kreatywną touroperatora. Zmiana ta miała doprowadzić do „bardziej wspólnego podejścia” w zakresie kreacji reklamowych. 

W ramach zamkniętego przeglądu wspieranego przez The Aperto Partnership firma TUI poprosiło obecne agencje mediowe pracujące dla niej w całej Europie o wzięcie udziału w tym procesie. Ich nazw nie podano. 

W Wielkiej Brytanii obsługą mediową TUI zajmuje się EssenceMediacom. 

W 2021 r. po pięciomiesięcznym przetargu konkurencyjnym TUI wyznaczyło Leo Burnett do obsługi jej europejskiego konta kreatywnego.

Od tego czasu agencja należąca do Publicis Groupe zrealizowała m.in. kampanię marki „Żyj szczęśliwie”.

Erik Friemuth, dyrektor ds. marketingu grupy TUI Group, powiedział, że po nominacji Leo Burnetta zespoły marketingowe marki „naprawdę odczuły korzyści płynące z bardziej zintegrowanego podejścia do marketingu” i rozwoju „twórczych zasobów”.- 

- Konsolidacja relacji z naszymi agencjami medialnymi to oczywisty kolejny krok, który należy podjąć, aby zapewnić najlepszą możliwą realizację naszej strategii - dodał Friemuth. - Relacja z jedną agencją pomoże nam lepiej dzielić się pracą wykonywaną lokalnie na wszystkich naszych rynkach i podnieść znaczenie mediów w realizacji naszych planów marketingowych.

 

Dołącz do dyskusji: TUI chce skonsolidować obsługę mediową w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl