');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_plus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});jQuery('a.minus').click(function(){if(comment_block===1){return false;}comment_block=1;const ob = jQuery(this);const clicktmp = jQuery(this).html();jQuery(this).html('');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_minus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});$("a.reply").on("click",function (e) {e.preventDefault();const comment = $(this).closest('div.comment-item');const text = comment.find(".comment-text").data('raw-comment');const nick = comment.find(".user-name").html();const commentInput = $("#comment-text");commentInput.focus();commentInput.val('[quote="'+nick+'"]'+text+"[/quote]");$("#comment-button").trigger("click");});});
Dołącz do dyskusji: Reklama radiowa 25 proc. w górę. Trójka, Jedynka i RMF FM liderami wzrostu
A gdzie niezależność dziennikarska?
Internet to takie samo medium jak prasa, radio czy telewizja. Po to w prasie wstawia się informację "artykuł sponsorowany" aby czytelnik wiedział kto opłaca publikację takiego tworu. "Wirtualne" chyba o tym zapomniały!!!
Ciekaw jestem jaki deal mają "wirtualne" z RMF-em, że tak podkreśla się rolę tej stacji na polskim rynku.
Kiedy któraś ze stacji notuje spadek, wówczas "wirtualne" potrafią sumiennie i rzetelnie to podkreślić, jeżeli jednak spadek zanotuje RMF wówczas pojawia się tylko bardzo krótka notka.
Artykuł zawsze jest wartościowy pod warunkiem, że jest rzetelny i mozna wyciągnąć jasne, prawdziwe wnioski.
Kiedy jednak kolejny raz po otwarciu strony pojawia się duże, żółte logo czytelnik zastanawia się po co czytac ten "branżowy Fakt", w którym akcentuje się przede wszystkim dobry tytuł a treść sprowadza się do artykułu dla idioty.