SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio 357 udostępniło patronom ponad 50 tys. kodów do rozdania

Zespół Radia 357 przygotował dla swoich patronów 50 tys. darmowych kodów, umożliwiających postronnym osobom pełen dostęp do oferty radia. Kody można podarować wybranej osobie – w ten sposób stali słuchacze zachęcać mają znajomych do wspierania rozgłośni. Akcja ma związek z niedawnym przekroczeniem granicy 50 tys. wspierających na Patronite. To pierwsza tak duża akcja promocyjna Radia 357, angażująca radiową społeczność.

To pierwsza akcja promocyjna Radia 357 na tak dużą skalę angażująca społeczność. Nawiązuje do środowej addycji „Polski Top”: podczas jej nadawania liczba osób wspierających Radio 357 po raz pierwszy przekroczyła 50 tys. - To wspaniała wiadomość, ale oczywiście nie robimy tego dla rekordów - komentował wówczas Paweł Sołtys, prezes rozgłośni.

- Zapowiedzieliśmy niespodziankę, która wydarzy się, gdy przekroczymy tę symboliczną granicę. Mieliśmy marzenie, żeby to był ten dzień. Ale wszystko było w rękach słuchaczy - mówi teraz portalowi Wirtualnemedia.pl Sołtys. - Po godz. 20:00 wszystko było już jasne - było widać, że ci, którzy do tej pory kibicowali nam zza bocznej linii, w ostatnich minutach "Topu" wchodzą na boisko, tłumnie dołączają do grona patronów. Tuż przed 21:00 licznik patronów przebił poziom 50 tys. - i poszybował dalej. A my zasypaliśmy studio deszczem konfetti, zaś skrzynki mailowe patronów - indywidualnymi kodami – dodaje.

Kilkadziesiąt tysięcy kodów promocyjnych

W podziękowaniu za odzew na "Top", zespół Radia 357 udostępnił wszystkim patronom unikatowe kody, umożliwiające pełny dostęp do oferty radia. – Wysłaliśmy ponad 50 tysięcy takich kodów do podarowania wybranej osobie. Przecież nikt lepiej nie zachęci do wspierania Radia 357 niż nasi patroni, którzy już to robią. Kody otrzymali także wszyscy, którzy kiedykolwiek patronami byli, będzie to impuls, żeby zobaczyli jak bardzo się rozwinęliśmy i wsparli nas ponownie - wyjaśnia Tomasz Brzeziński, odpowiedzialny w Radiu 357 za komunikację ze społecznością.

To pierwsza tak duża akcja promocyjna Radia 357 angażująca radiową społeczność. - Pracowaliśmy nad tym od kilku tygodni, a i tak mieliśmy tremę. Wszystko skumulowało się z finałem całodniowej audycji. Niemal natychmiast po wysyłce pierwsi właściciele kodów zaczęli je aktywować - to był sygnał, że wszystko poszło zgodnie z planem - mówi Filip Szuchta, koordynujący akcję.

Indywidualne kody promocyjne uprawniają do korzystania z pełnej oferty Radia 357 przez 14 dni od ich aktywacji. Radio, oprócz audycji na żywo dostępnych za darmo, oferuje patronom treści na wyłączność i inne przywileje. Należą do nich np. dostęp do wszystkich podcastów w "Twoje 357", cotygodniowy newsletter z poleceniami czy możliwość głosowania na „Listę Piosenek 357”.

Akcja potrwa do 2 lipca – to ostatni dzień na podzielenie się kodem z bliską osobą. „Polskiemu Topowi” towarzyszy też akcja "Jestem Patronem, bo...". W jej ramach słuchacze opowiadają, dlaczego wspierają Radio 357 i zachęcają innych, by poszli w ich ślady. Każdy może wygenerować specjalną grafikę z własnym tekstem i potem udostępnić ją w mediach społecznościowych.

Radio 357 utrzymuje się z wpłat słuchaczy. Aktualnie ponad 50 tys. patronów przekazuje 918  tys. zł miesięcznie poprzez serwis Patronite.

Dołącz do dyskusji: Radio 357 udostępniło patronom ponad 50 tys. kodów do rozdania

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan z Goeteborga
Dajcie spokój z tym 357, natrętna promocja bardziej szkodzi niż pomaga.
odpowiedź
User
Stefan z Goeteborga
Słuchacz, który nie płaci to "osoba postronna"? Zdumiewająco sekciarska mentalność. Tym bardziej jak na środowisko "politycznie poprawne" oraz "inkluzywne". A serio, to jasne, ze po stu artykułach promocyjnych trudno wymyślić coś nowego z sensem.
odpowiedź
User
Zuza
Dajcie spokój z tym 357, natrętna promocja bardziej szkodzi niż pomaga.

To prawda, kiciuś. Widać to przede wszystkim W rosnącym gronie patronów.
odpowiedź