Posterisan promuje się jako "fachowiec od tyłu"
Pod hasłem "Fachowiec od tyłu" rusza outdoorowo-internetowa kampania reklamowa Posterisanu. Akcja żartobliwie nawiązuje wstydliwego tematu hemoroidów.
Rozpoczęta na outdoorze i w internecie kampania reklamowa Posterisanu w żartobliwy sposób nawiązuje do wstydliwego tematu chorobu hemoroidalnej. Wykorzystywany w tej akcji layout pod hasłem "Fachowiec od tyłu" podkreśla skuteczność tego leku, a warstwie graficznej - pokazującej hydraulika z tylnej perspektywy - wywołuje pozytywne emocje związane z tą marką.
Akcja jest prowadzona na nośnikach outdoorowych (tradycyjnych plakatach i wielkoformatowych winylach) we wszystkich dużych miastach oraz w internetowych serwisach o tematyce zdrowotnej. W ramach działań - zaplanowanych na cały kwiecień - uruchomiono też witrynę www.hemoroidy.info.pl.
Dołącz do dyskusji: Posterisan promuje się jako "fachowiec od tyłu"