');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_plus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});jQuery('a.minus').click(function(){if(comment_block===1){return false;}comment_block=1;const ob = jQuery(this);const clicktmp = jQuery(this).html();jQuery(this).html('');const id = jQuery(this).attr('rel');if(jQuery.cookie('cp_'+id)){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;}else{jQuery.ajax({url: '/forums/add_minus/',type: 'POST',cache: false,data: 'post_id='+id,error: function(){jQuery(this).html(clicktmp);comment_block=0;},success: function(d){if(d!==''){ob.text('');ob.text(d);jQuery.cookie('cp_'+id, '1', { expires: 365, path:'/' });} else {ob.html(clicktmp);}comment_block=0;}});}return false;});$("a.reply").on("click",function (e) {e.preventDefault();const comment = $(this).closest('div.comment-item');const text = comment.find(".comment-text").data('raw-comment');const nick = comment.find(".user-name").html();const commentInput = $("#comment-text");commentInput.focus();commentInput.val('[quote="'+nick+'"]'+text+"[/quote]");$("#comment-button").trigger("click");});});
Dołącz do dyskusji: Nowy „Secret Service” trafi do sprzedaży 30 września br. Cena: 14,50 zł
Konkurencyjne pismo daje 132 strony i 2 płyty DVD-9 (cena 16 zł).
Coś czuję, że "Secret Service" długo w tej formie nie pociągnie.
Hahahahahahah!!! Mistrzostwo świata.
Biorąc pod uwagę tematykę magazynu i brak dodatków cyfrowych, sugerowałbym cenę 1,45 zł.
Ludzie są w stanie płacić za wysokiej jakości treści, ale Panie Robercie, z całym szacunkiem, mówimy tutaj o piśmie o grach/dla graczy. Naprawdę wierzy Pan, że gracze zapłacą taką kwotę za drukowany magazyn w dzisiejszych czasach?
No, chyba że to taki celowy zabieg (w takim razie żenujący), że pierwszy numer będzie drogi, bo wie Pan, że wiele osób go kupi - choćby ja, z czystej ciekawości. Czyli strategia typu "nachapać się ile można i póki się da"...