SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Microsoft

Microsoft rozpoczyna drugi etap kampanii wizerunkowej pod hasłem 'Twój potencjał. Nasza pasja'.

Spoty reklamowe ukażą się na antenie TVN i TVN24, reklamy zamieszczone będą także w prasie i wybranych portalach internetowych. Kreację przygotowaną w Stanach Zjednoczonych przez McCann Erickson zaadoptował polski oddział koncernu, a zakup mediów powierzono Universal McCann. Kampania potrwa od 1 lutego do końca marca 2006 roku.

Działania reklamowe w Polsce są częścią ogólnoświatowej kampanii odbywającej się w 32 krajach na 6 kontynentach. Częścią projektu pokazującego zaangażowanie firmy Microsoft w działalność społeczno-edukacyjną jest strona internetowa, na której zawarte będą szczegółowe informacje dotyczące podejmowanych działań z zakresu edukacji i społecznej odpowiedzialności oraz wspierania rozwoju lokalnego biznesu.

„Rozpoczynając drugi etap kampanii chcielibyśmy ugruntować wiedzę o możliwościach, jakie daje zastosowanie rozwiązań Microsoft, a ponadto zwiększyć świadomość prowadzonych przez nas działań edukacyjnych, szkoleniowych i doradczych w Polsce. Prezentujemy inicjatywy wspierające lokalną przedsiębiorczość, rozwój ekonomiczny a przez to stwarzające szanse młodym ludziom” – powiedział Marek Roter, dyrektor generalny polskiego oddziału Microsoft.

Kampania opierać się będzie na promocji lokalnych inicjatyw firmy Microsoft takich jak program edukacyjny Partnerstwo dla Przyszłości, Centrum Bezpieczeństwa Microsoft czy projektu partnerskiego Inicjatywa Doradztwa Europejskiego realizowanego w ramach programu EUGA (EU Grants Advisor). Działania w ramach kampanii zostały zaplanowane w dwóch stacjach telewizyjnych: TVN i TVN24. Reklamy ukażą się także w prasie, m.in. w Gazecie Wyborczej, Gazecie Prawnej, Polityce, Newsweek’u, Forbes i Harvard Business Review, a także na portalu Onet.pl.

Dołącz do dyskusji: Nowa odsłona kampanii wizerunkowej Microsoft

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl