SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Nasz nowy dom” po zmianie pory emisji stracił 770 tys. widzów

Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym paśmie śledziło średnio 1,92 mln osób. W porównaniu do jesiennego sezonu produkcja straciła 770 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,08 mln zł.

Katarzyna Dowbor, fot. Polsat Katarzyna Dowbor, fot. Polsat

Szóstą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 19 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że szóstą odsłonę formatu oglądało średnio 1,92 mln osób. Przełożyło się to na 12,72 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 17,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Najwięcej widzów zgromadził przedostatni odcinek programu prowadzonego przez Katarzynę Dowbor. Przyciągnął on przed ekrany Polsatu 2,19 mln oglądających.

Top trzy odcinki

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

12-05-2016

20:08:03

21:07:20

2 187 686

15,62%

24-03-2016

20:06:46

21:06:53

2 135 835

13,63%

05-05-2016

20:07:30

21:06:06

2 021 202

14,14%

Nadawana wiosną ub.r. piąta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 770 tys. więcej widzów. Gromadziła ona bowiem średnio 2,69 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 19,72 proc. oraz 22,71 proc. Wówczas program emitowany był w zupełnie innym paśmie - w niedziele o godz. 17.45, gdzie obecnie stacja pokazuje odcinki powtórkowe reality-show.

„Nasz nowy dom” podniósł natomiast w czwartki widownię Polsatu względem ub.r., kiedy stacja w tym paśmie emitowała „Zdrady”. Widownia paradokumentu po pięciu odcinkach (tj. w okresie od 5 marca do 2 kwietnia ub.r.) wyniosła średnio bowiem 1,62 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 9,97 proc. oraz 12,45 proc.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1 emitująca gł. serwis sportowy, prognozę pogody i „Ojca Mateusza”, co przekładało się na 19,57 proc. udziału. Trzeci był TVN („Na Wspólnej” oraz „Singielka”; 12,63 proc.), natomiast czwartą lokatę zajęła TVP2 („Barwy szczęścia” i filmy fabularne; 11,37 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat był liderem, a dalej uplasowały się: TVN, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

2 956 463

19,57%

727 502

12,99%

Polsat - Nasz nowy dom 6

1 921 255

12,72%

967 955

17,29%

TVN

1 907 295

12,63%

788 497

14,08%

TVP2

1 717 018

11,37%

508 588

9,08%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 20,08 mln zł. Dla porównania, jesienią ub.r. reality-show zarobiło 21,48 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment.

W kwietniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,79 proc.

Dołącz do dyskusji: „Nasz nowy dom” po zmianie pory emisji stracił 770 tys. widzów

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz I
Ta dama zachowuje się, jak gdyby to odbywało się za jej pieniądze. Najbardziej było mi przykro, gdy w jednym z odcinków dzieci otworzyły lodówkę a tam PUSTO! Poza tym nie podoba mi się, że remontuje się dom a podwórze nieruszone.
0 0
odpowiedź
User
Staszek
W ostatnich odcinkach zaczęli już remontować podwórza a i lodówki były pełne.
0 0
odpowiedź
User
X
Doliczcie niedzielne wyniki oglądalności!
0 0
odpowiedź