SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Javier Campopiano globalnym partnerem kreatywnym w Grey

Javier Campopiano awansował na nowo utworzone stanowisko globalnego partnera kreatywnego w agencji reklamowej Grey. Jest odpowiedzialny za nadzorowanie kreacji w agencji w Europie i Azji.

Javier Campopiano będzie podlegał Johnowi Patroulisowi, ogólnoświatowemu dyrektorowi kreatywnemu Grey. Przyjmie również nową rolę, kierując kreacją w ramach globalnego zadania w holdingu WPP, do którego należy agencja. Campopiano będzie ściśle współpracować z Patroulisem i Robem Reilly, globalnym szefem kreatywnym WPP . Będzie pracować w nowym Borderless Studio w Madrycie.

Campopiano dołączył do Greya w 2019 roku jako dyrektor kreatywny na Europę. Pod jego kierownictwem agencja wyprodukowała kampanie m.in. dla Volvo, Pringles, Carlsberg i Procter & Gamble.

Dołącz do dyskusji: Javier Campopiano globalnym partnerem kreatywnym w Grey

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl