SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami kwietnia, w czołówce audycje TVP2

Największą widownię w telewizji w zeszłym miesiącu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” oraz reality-show „Sanatorium miłości” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W kwietniu 2022 roku najwięcej widzów zgromadził odcinek serialu „M jak miłość”. 26 kwietnia produkcję obejrzało średnio 3,45 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,89 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 3 kwietnia na antenie stacji obejrzało 2,69 mln widzów (21,29 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,30 mln widzów (emisja 3 kwietnia; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 10 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2 mln oglądających (wydanie z 25 kwietnia).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia reality-show „Sanatorium miłości”. Odcinek produkcji pokazany 3 kwietnia śledziło 2,65 mln widzów, co dało Jedynce 20,65 proc. udziału.

Czwarty był serial „Stulecie Winnych”, który w Jedynce w niedzielę, 24 kwietnia obejrzało 2,53 mln osób. SHR% wyniósł 18,53 proc. Czołową piątkę uzupełnia prognoza pogody TVP1 z 3 kwietnia (2,38 mln widzów; 17,71 proc. udziału).

Hitami audycje TVP2

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo osiem miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP2. Siedem lokat należało do programów TVP1, cztery - do TVN, a jedna - do Polsatu.

TVP1 i TVN liderami w kwietniu

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w kwietniu 2022 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem kwietnia 2021 roku zmniejszył się o 16,16 proc. i wyniósł 7,78 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 14,66 proc. do 7,22 proc.

Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 6,57 proc. (w dół o 19,19 proc.). Z kolei czwarty TVN miał 6,53 proc. udziału (- 9,68 proc.).

Duży spadek „wielkiej czwórki”

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 33,10 proc. w kwietniu 2021 roku do 28,10 proc. w kwietniu 2022 roku. Był to m.in. skutek wojny w Ukrainie, która zwiększyła widownię stacji newsowych.

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 16,04 proc. do 5,86 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 5,80 proc. udziału; + 50,65 proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce awansował Polsat News (2,17 proc.; do góry o 6,37 proc.).

TVN na czele w 16-49

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 8,42 proc., po spadku o 12,29 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat. Jego wynik w kwietniu br. zmniejszył się o 15,33 proc. do 7,84 proc.

Podium uzupełnia TVP2 (- 15,17 proc. do 5,09 proc.). Czwarta była TVP1 (- 10,16 proc. do 4,60 proc.). Tuż za „wielką czwórką” uplasował się kanał TVN7 (- 15,80 proc. do 4,21 proc.).

Dołącz do dyskusji: „M jak miłość”, „Fakty” i „Sanatorium miłości” hitami kwietnia, w czołówce audycje TVP2

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grochek
M jak miłość już flaszki olejem się robi nie już ten serial
0 0
odpowiedź
User
Tobiaszek
Brawo FAKTY TVN mówią prawdę tylko TVN i TTV
0 0
odpowiedź
User
Janek
Precz TVP nie oglądamy kanały TVP precz
0 0
odpowiedź