„Hipster song” w wykonaniu Szymona Majewskiego w nowej reklamie Actimela (wideo)
W najnowszej kampanii reklamowej marki jogurtów Actimel (produkowanych przez Danone Polska) produkt ten promowany jest przez śpiewającego hipsterską piosenkę Szymona Majewskiego.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/actimel-reklama-szymonajewski6555.jpg)
Firma Danone Polska rozpoczęła kampanię reklamową marki Actimel. Promuje ją spotem, w którym Szymon Majewski śpiewa „Hipster Song”. Film kończy się pokazaniem Actimela opatrzonego hasła: „Mam moc. Stay strong”.
Jest to kontynuacja kampanii "#MamMoc" ("#StayStrong"), rozpoczętej w 2016 roku. Piosenkę będzie można obejrzeć na kanale YouTube i fanpage’u marki oraz na kanałach social media Szymona Majewskiego. Actimel po raz kolejny przekonuje, że moc może mieć każdy z nas.
Teledysk do utworu został wyprodukowany przez firmę Film Point. Za nadzór kreatywny odpowiada agencja Young&Rubicam. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom.
Marka w podobnej konwencji reklamowana była latem ub.r. Wówczas w jej spotach pojawił się Maciej Stuhr, który razem z zespołem Stay Strong Brother wykonywał optymistyczne piosenki na poprawę humoru.
Jedną z ostatnich aktywności Actimela była rozpoczęta w pierwszej połowie stycznia br. loteria konsumencka pod hasłem „Odważ się wygrać Cabrio tej zimy” i wspierająca ją kampania reklamowa. Działania te dla Danone Polska realizowały agencje Y&R, Syzygy i Mediacom.
Szymona Majewskiego można obecnie oglądać także w reklamach sieci komórkowej Plus - występuje on w spocie, którego bohaterami są Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan.
Dołącz do dyskusji: „Hipster song” w wykonaniu Szymona Majewskiego w nowej reklamie Actimela (wideo)