SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Franchising Info' poszerza tematykę

Dwumiesięcznik 'Franchising Info, Własny Biznes' (Profit System), opisujący biznes na licencji (franchising, agencje) rozszerzył tematykę.

Od numeru listopad/grudzień redakcja sięga po tematy ogólnobiznesowe skierowane do właścicieli wszystkich małych i średnich firm. Franchising Info, Własny Biznes ma stać się pismem dla osób, które nie tylko szukają dobrego pomysłu na biznes, ale już prowadzą firmę. W magazynie unowocześniono też szatę graficzną oraz zwiększono nakład.

Logotyp magazynu został poszerzony o nowy element tytułu - „Własny Biznes”. Jest on sygnałem o poszerzeniu tematyki dwumiesięcznika. Pismo otrzymało klejony grzbiet, ma także nieco większy format oraz uproszczoną i bardziej czytelną paginę. Nie zmieniła się cena magazynu - Franchising Info (Własny Biznes) kosztuje 9,8 zł.

Do stałych kolumn w magazynie dołączył cykl „Sylwetka” poświęcony biznesowej działalności postaci znanych dotąd spoza biznesu - m.in. aktorów i sportowców. W pierwszym takim tekście o swojej przygodzie z biznesem opowiada wicemistrz olimpijski w kolarstwie, Czesław Lang. Poszerzone zostały działy „Dobre Rady” oraz „Moja Firma”, w których publikowane są informacje przydatne właścicielom średnich i małych firm. Na łamach pisma znajdują się informacje skąd wziąć kapitał na start małej lub średniej firmy, jak obliczyć pełen koszt inwestycji oraz jak przygotować biznesplan. Czytelnicy pisma poznają też zasady marketingu dla małych firm oraz podstawowe techniki sprzedaży.

W każdym numerze, na ostatnich stronach pisma, znajduje się aktualny Katalog Systemów zawierający kilkaset sprawdzonych pomysłów na biznes. Oferty obejmują wszystkie przedziały inwestycyjne - od kilku tysięcy do kilku milionów złotych.

W najnowszym 16 numerze magazyn Franchising Info (Własny Biznes) proponuje otwarcie własnej restauracji, kawiarni lub pubu. Pismo porównuje biznesplany wielu konceptów gastronomicznych, doradza jak wybrać dobrą lokalizację pod punkt gastronomiczny i przedstawia historie resturatorów, którym udało się zdobyć wiernych klientów.

- Franchising Info jest jedynym na rynku pismem zajmującym się rynkiem licencji - wyjaśnia Arkadiusz Słodkowski, wydawca magazynu - to poważny atut dla reklamodawców chcących efektywnie wykorzystywać budżet reklamowy. Reklama w magazynie umożliwia bowiem promowanie wszystkich produktów i usług potrzebnych w firmie - od ubezpieczeń i usług bankowych poprzez rozwiązania teleinformatyczne, transport po meble i sprzęt biurowy.

Dołącz do dyskusji: 'Franchising Info' poszerza tematykę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl