SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”

Tegoroczna, jubileuszowa 25. edycja Forum IAB, startuje 22 maja w Warszawie. Na scenie pojawią się m.in. Karol Wójcicki, Bianca Best czy Marco Gercke. Portal Wirtualnemedia.pl jest honorowym patronem medialnym wydarzenia. 

Forum IAB 2024, materiały prasoweForum IAB 2024, materiały prasowe

25 lat doświadczeń – co jako branża osiągnęliśmy i co przyniesie nam przyszłość? Te pytania zadali sobie twórcy Forum IAB 2024, która startuje już 22 maja w Warszawie.

Tegoroczna edycja, odbywająca się w jubileuszowym dla IAB Polska roku, to dwa intensywne dni spotkań najważniejszych przedstawicieli branży: 80 bezkompromisowych wystąpień, 100 ekspertów marketingu, biznesu i nauki oraz 1000 uczestników, którzy będą wspólnie tworzyć wizję przyszłości digital marketingu. Hasłem przewodnim wydarzenia  jest „25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”.

–  Ta edycja Forum IAB jest dla nas jako organizacji wyjątkowa, tak jak wyjątkowy jest dla nas ten rok. 25- lecie IAB Polska to okazja nie tylko do świętowania, ważnych podsumowań, ale i wnikliwego spojrzenia na przyszłość branży digitalowej.  To również doskonały czas do zadania sobie pytań o to, jak przekuć nasze wieloletnie doświadczenie w skuteczne działania w nowej, zmieniającej się wciąż rzeczywistości cyfrowej. To wydarzenie będzie również idealną przestrzenią do wymiany doświadczeń twórców polskiego świata cyfrowego z topowej klasy ekspertami. Na scenie pojawią się m.in.  przedstawiciele takich marek jak: Allegro, Samsung, mBank, PepsiCo, Żabka, TVN, Google, Publicis Worldwide, Nielsen czy Wolt Polska – zapowiada Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. 

Zobacz: IAB Polska po raz 12. prezentuje Mapę Branży Interaktywnej 

Oto keynote speakers na Forum IAB 2024

Podczas tej edycji na scenie pojawi się m.in.: Karol Wójcicki, dziennikarz naukowy, popularyzator astronomii i pasjonat nocnego nieba, który poprowadzi prelekcję pt. „Starlink. Kosmiczna rewolucja czy megaproblem?” i przeanalizuje działanie systemu satelitarnego firmy SpaceX. 

Z kolei Bianca Best, executive coach, autorka wielu książek oraz znawczyni i liderka biznesu, twórczyni programu ESCAPE, mająca doświadczenie w prowadzeniu wielu warsztatów, webinarów oraz pracy z prezesami największych marek, opowie o ludzkim i digitalowym aspekcie „Age of Performance”.

Natomiast temat cyberbezpieczeństwa przybliży uczestnikom prof. Marco Gercke, globalny ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, doradzający międzynarodowym korporacjom, organizacjom oraz instytucjom rządowym, dyrektor think tanku Cybercrime Research Institute - organizacji prowadzącej badania i konsultacje w zakresie prawnych aspektów cyberprzestępczości.

O tym, dlaczego doszło do Pandora Gate i o „Karcie praw dziecka w biznesie” opowie Magdalena Bigaj z Instytutu Cyfrowego Obywatelstwa.

Zobacz: „Przetargowe Bingo” - rusza kampania promująca uczciwe praktyki przetargowe

Nad pokoleniowym aspektem digital marketingu pochyli się Ewa Doligalska, Senior Total Connections Planning and Media Manager z PepsiCo, w wystąpieniu „O śmiałości i trójkątach. Czy kradnąc serca Zetek, można zawładnąć też starszyzną?”.  Do młodzieżowego świata wartości odwoła się też Agnieszka Gajzler z Wirtualnej Polski, pytając „Gdzie jest Twój RIZZ?”

Jak branża digitalowa może zrobić coś realnie dobrego dla innych – nad tym zastanowi się Olga Barańska, Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego TVN w prelekcji „Kapibara w polskiej szkole”.

Nie zabraknie również tematów związanych z najnowszymi trendami panującymi w e-commerce podczas wystąpienia Radka Wierzbińskiego z Allegro, a Adam Kręgielewski, Head of Strategy & Social Media z Labcon, opowie o short social video - "lingua franca" digitalu, czyli o tym, jak i dlaczego ten nowy format stał się uniwersalnym językiem w internecie.  

Na scenie wystąpią również przedstawiciele m.in. takich firm, instytucji, domów mediowych, wydawców i agencji digitalowych jak: Adform, Gazeta.pl, Gemius SA, GoldenSubmarine, Google Ireland, GrupaM, Havas Media, Kantar, Polskie Badania Internetu, Mediahub, Mindshare, OMD Group, Performics, Publicis, Saatchi & Saatchi, They.pl, Wavemaker i wiele innych. 

Forum IAB 2024 odbędzie się 22 i 23 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Pierwsze tematy wystąpień i bilety dostępne na Forumiab.pl.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatu otrzymają 40 punktów za udział w konferencji plus dodatkowe 10 punktów za udział w warsztacie tylko dla posiadaczy certyfikatu.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęła redakcja Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Forum IAB 2024 pod hasłem „25lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edwinayu2
Charlie sheen attacked by neighbor who forced her way into his
https://argentina-putita-thailand.fetish-matters.net/?jaycee-anna
odpowiedź