Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił się w Foszer Sawicki
Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił nazwę na Foszer Sawicki i zyskał nową identyfikację wizualną. - Rośniemy, pracujemy dla nowych brandów. Chcemy wykorzystać nasze mocne strony i być ważnym graczem na rynku ATL - uzasadnia te zmiany Bartłomiej Foszer, dyrektor zarządzający firmy.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/foszersawicki-logodobre.png)
Dotychczas firma jako Mumin’s Interactive zajmowała się głównie produkowaniem animacji oraz spotów reklamowych przeznaczonych przede wszystkim do internetu. Od ub.r. realizuje też produkcje do dużych kampanii ATL-owych.
- Nasze doświadczenie z digitalu procentuje przy wysokobudżetowych produkcjach. Wewnętrzny zespół kreatywny, kompetencje studia postprodukcyjnego in-house - to wszystko pozwala nam zoptymalizować proces i zaoferować klientom atrakcyjne warunki współpracy. Chcemy być postrzegani jako poważny partner do rozmowy przy projektach wysokobudżetowych - opisuje Maciej Sawicki.
Nowa identyfikacja wizualna firmy jest oparta na logotypie z regularną formą trójkąta i minimalistyczną, monochromatyczną gamę kolorystyczną. Grafika ma odzwierciedlać szeroki zakres kompetencji firmy oraz takie pojęcia jak postęp, harmonia i stabilizacja.
- Poprzez tę zmianę chcemy podkreślić naszą dojrzałość i gotowość do realizacji nowych celów. Nie boimy się wyzwań stawianych przez klientów i realizacji najbardziej wymagających projektów - stwierdza Bartłomiej Foszer.
Logo zostało zaprojektowane przez Aleksandrę Brożek.
Dołącz do dyskusji: Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił się w Foszer Sawicki