SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Darmowe HBO

Od 2 października HBO odkodowane. Potem miesięczny abonament w wysokości 19,90 zł

Przez pięć dni, od 2 do 6 października 2002 r., abonenci większości telewizji kablowych w całej Polsce, którzy nie posiadają HBO, będą mogli oglądać odkodowany kanał.

Kampania ma na celu umożliwienie potencjalnemu abonentowi zapoznania się z ofertą programową stacji. W tym czasie klienci telewizji kablowych otrzymują specjalną, promocyjną ofertę zakupu HBO.

Założenia kreatywne kampanii zostały przygotowane dla wszystkich krajów przez agencję Grey Worldwide oraz HBO. Kreacja budująca wizerunek marki opiera się na niewykorzystywanym jak dotąd w Europie Środkowo-Wschodniej haśle reklamowym - To nie TV, To HBO! Hasło to ma podkreślić wyjątkowość kanału, odróżnić HBO od "zwykłej telewizji". Drugim hasłem kampanii jest - Zobacz gwiazdy u siebie w domu. Ten przekaz z kolei ma podkreślać specyfikę oferowanego produktu, jego hollywoodzki charakter. Kampania wizerunkowa ma zasięg ogólnopolski, rozpocznie się we wrześniu i potrwa do końca roku. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Optimum Media. W działaniach ATL zostanie wykorzystana prasa, outdoor, telewizja, kino oraz silna promocja produktu na antenie.

Sygnał HBO będzie odkodowany między innymi w sieciach kablowych: UPC TK (Warszawa, Lublin, Tarnobrzeg, Kielce, Gdańsk,Szczecin, Bydgoszcz, Katowice), Aster City (Warszawa), Autocom (Kraków), DAMI - Radom, Rzeszów, Skarżysko- Kamienna, VECTRA (Kielce, Olsztyn, Elblag, Białystok, Bielsko Biała, Białystok, Łowicz, Suwałki), MULTIMEDIA (Płock, Gorzów Wielkopolski, Toruń).

Całość kampanii dopełnia silna promocja cenowa, która będzie ujednolicona we wszystkich sieciach kablowych, biorących udział w kampanii. Przy zakupie kanału na okres 3 lub 6 miesięcy, abonent otrzyma bezpłatną aktywację oraz miesięczny abonament w wysokości 19,90 zł.

Wśród filmów zaprezentowanych od 2 do 6 października 2002 r. znajdą się między innymi:

2 października

21:00 28 dni, komedia, USA 2000, 99 min., reż. Betty Thomas, wyk. Sandra Bullock, Viggo Mortensen
22:50 Wróg (The Enemy) thriller, USA 2001, 94 min., reż. Tom Kinninmont, wyk. Luke Perry, Olivia Dabo
00:30 Nie dożyjesz poniedziałku (Dead By Monday) komedia romantyczna, Szwajcaria 2000, 90 min., reż. Curt Truninger, wyk. Tim Dutton, Helen Baxendale

3 października 2002

19:00 Pieśń codzienności (Songs In Ordinary Time) dramat, USA 2000, 86 min., reż. Rod Holcomb, wyk. Sissy Spacek, Beau Bridges
21:00 Tytani (Remember The Titans) obyczajowy, USA 2000, 108 min., reż. Boaz Yakin, wyk. Denzel Washington, Will Paton

4 października

17:05 Dick Tracy (Dick Tracy) komedia, USA 1990, 105 min., reż. Warren Beatty, wyk. Warren Beatty, Madonna
21:00 Kosmiczni kowboje (Space Cowboys) przygodowy, USA 2000, 125 min., reż. Clint Eastwood, wyk. Clint Eastwood, Tommy Lee Jones

5 października

15:35 Mój przyjaciel, Skip (My Dog Skip) familijny, USA 2000, 91 min., reż. Jay Russell, wyk. Frankie Muniz, Kevin Bacon
17:10 Dzieciak (Disney's The Kid) komedia, USA 2000, 99 min., reż. Jon Turteltaub, wyk. Bruce Willis, Spencer Breslin
19:00 Robbie Williams - koncert w Kolonii, 2001(Robbie Williams - Live In Cologne 2001) koncert, W. Brytania 2001, 82 min.
21:00 Granice wytrzymałości (Vertical Limit) film akcji, USA 2000, 119 min., reż. Martin Campbell, wyk. Chris O'Donnell, Izabella Scorupco
23:10 American psycho (American Psycho) thriller, USA 2000, 97 min., reż. Mary Harron, wyk. Christian Bale, Willem Dafoe

6 października

16:55 Czekolada (Chocolat) komediodramat, W. Brytania 2000, 116 min., reż. Lasse Hallstrom, wyk. Johnny Depp, Juliette Binoche
21:00 Wygrane marzenia (Coyote Ugly) komedia romantyczna, USA 2000, 96 min., reż. David McNally, wyk. Piper Perabo, Izabella Miko
22:45 Krąg wtajemniczonych (The In Crowd) thriller, USA 2000, 101 min., reż. Mary Lambert, wyk. Susan Ward, Lori Heuring

Dołącz do dyskusji: Darmowe HBO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl