SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cyfrowy Polsat: internet i telefon w cenie abonamentu TV

Cyfrowy Polsat uruchomił 1 czerwca br. usługę zintegrowaną. Umożliwia ona zakup wszystkich trzech usług operatora – telewizji, internetu i telefonii komórkowej – z jedną umową, opłatą abonamentową i fakturą.

W nowej ofercie Cyfrowego Polsatu nazwanej „3 w cenie 1”, w ramach niezmienionej opłaty abonamentowej za wybrany pakiet kanałów telewizyjnych, klient otrzymuje dodatkowo pakiet od 200 MB do 2 GB danych transferu w usłudze internetowej do wykorzystania w okresie promocyjnym oraz 30 minut na połączenia telefoniczne lub 90 sms-ów. Jednocześnie korzysta ze wszystkich bonusów dostępnych w bieżącej ofercie telewizyjnej.

W zakresie oferty telekomunikacyjnej można dodatkowo korzystać ze wszystkich dostępnych dotychczas usług w taryfach internet i telefon, w szczególności z dodatkowych pakietów danych i pakietów minut. Wszystkie zamówione pakiety są dostępne w ramach jednej umowy i jednej faktury.

Cena modemu w ofercie zintegrowanej zależy od długości trwania umowy (15 lub 29 miesięcy) oraz dodatkowego pakietu danych wybranego nieobligatoryjnie spośród dostępnych obecnie w ofercie Internet Cyfrowego Polsatu: 2GB za 29 zł, 12GB za 49 zł lub 30GB za 69 zł. Posiadany pakiet można zmienić na wyższy w dowolnym momencie trwania umowy. 

Zestaw „Telewizja z Internetem i Telefonem CP” jest dostępny zarówno dla nowych klientów, jak i obecnych abonentów platformy. Dotychczasowi klienci mogą poszerzyć aktualnie posiadany pakiet telewizyjny o dostęp do jednej lub dwóch usług telekomunikacyjnych. Dostępna dla nich oferta zależy od tego, jaki pakiet telewizyjny posiadają i w którym momencie okresu podstawowego umowy się znajdują – gdy zdecydują się na wybór usługi zintegrowanej, umowa promocyjną na nią zastępuje poprzednią umowę na pakiet telewizyjny.

Wprowadzenie usługi zintegrowanej ma przyczynić się do spadku współczynnika odejść abonentów (churn).- Wierzę, że świadczenie usług zintegrowanych sprawi, że ogólna satysfakcja i lojalność naszych klientów wzrośnie  – podkreśla Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu.

Oferta zintegrowana będzie dostępna wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Zestaw z internetem będzie można nabyć w około 400 punktach znajdujących się w zasięgu usługi dostępu do internetu, natomiast zestaw z telefonem będzie można aktywować w całej sieci sprzedaży (ponad 1200 punktów w całej Polsce). Cały czas w sprzedaży pozostaną pakiety internetowe i telefoniczne sprzedawane niezależnie od usługi telewizyjnej.

Sprzedaż oferty „3 w cenie 1” będzie wspierać startująca 2 czerwca kampania reklamowa. Jej główna odsłona będzie miała miejsce w telewizji. Spoty 30 – i 10 – sekundowe, podkreślające korzyści z zakupu 3 usług w cenie 1, będą obecne w Polsacie, TVN, TVP 1 i TVP 2 oraz stacjach z portfolio At Media i na kanałach tematycznych Polsatu. Kampania będzie realizowana też w internecie – w dużych portalach i w serwisach tematycznych. W Autoryzowanych Punktach Sprzedaży komunikacja będzie prowadzona w oparciu o materiały BTL. Za kreację kampanii, która potrwa kilka tygodni, odpowiedzialna jest agencja Clos Brothers, a za zakup mediów - PHD Media Direction.

Usługa dostępu do Internetu dla użytkowników Cyfrowego Polsatu działa od 1 lutego br. i jest realizowana w sieci budowanej przez firmę Sferia dla spółki Aero 2, w technologii Evolved HSPA – HSPA+ i w oparciu o częstotliwość 900 MHz. Transmisja danych pozwala na pobieranie danych z prędkością do 21 Mb/s i wysyłanie z prędkością do 5,76 Mb/s. Obecnie Internetu Cyfrowego Polsatu dostępny jest dla 35 proc. abonentów platformy.

Dołącz do dyskusji: Cyfrowy Polsat: internet i telefon w cenie abonamentu TV

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://www.koniec-iti.eu/
Polsat jak zawsze przed konkurencja !

N - wielkie G.
odpowiedź
User
click
Ta oferta niestety jest mało atrakcyjna, trzeba było, zamiast w telefony i internet, zainwestować w platformę telewizyjną (głowny biznes). W tej chwili to oferta CP to nr 3. Ludzie już nie szukają czegoś co tanie (CP juz nie jest tani, nawiasem mówiąc).
Dział marketingu naraził właściciela na duze straty.
odpowiedź
User
nick
A z drugiej strony patrząc, można powiedzieć, że usługi świadczone w szerszym zakresie mogą być znakomitym pomysłem, bo przecież ludzie dzisiaj szukają wygody i jakości. Dlatego też trudno sądzić, by firmy koncentrujące się na wąskim zakresie działania (C+ i N) miały szansę konkurować z CP. Trzeba umieć dostosowywać się do potrzeb, trzeba umieć je kreować, trzeba umieć rozwijać się prężnie i równomiernie w wielu dyscyplinach - tak jak Cyfrowy Polsat.
odpowiedź