SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Citroën ma nowe logo

Francuska marka Citroën ma nowe logo. Znak jest reinterpretacją oryginalnej identyfikacji marki jeszcze z 1919 roku.

Nowe logo zobaczymy na nowym koncepcyjnym samochodzie Citroëna pod koniec września, następnie stopniowo będzie zastępowało przyszłe modele od połowy 2023r. Zaprezentowane logo jest dziesiątą wersją znaku marki w 103-letniej historii Citroëna.

Logo ma wyraźnie wzmocniony pionowy owal z wyrazistym, wizualnym emblematem, który ma być najbardziej rozpoznawalnym elementem sygnatury wszystkich modeli Citroëna. Uzupełnieniem nowego logo jest zmodyfikowana identyfikacja wizualna marki oraz hasło "Nothing Moves Us Like Citroën".

Zmiana wyraża ambicje marki - dążenia do zwiększenia udziału aut elektrycznych w ofercie.

- Rozpoczynając prawdopodobnie najbardziej ekscytujący rozdział w naszej 103-letniej historii, nadchodzi czas, aby Citroën przyjął nowoczesny i współczesny wygląd. Nasza nowa tożsamość jest eleganckim symbolem postępu, ponieważ fizycznie poruszamy naszych klientów za pomocą śmiałych, wybiegających w przyszłość pojazdów, które rzucają wyzwanie tradycyjnym zasadom branży, a także pod względem emocjonalnym, zapewniając, że całe ich doświadczenie - w szczególności pojazdami elektrycznymi - jest bardziej przystępne, komfortowe i przyjemne, niezależnie od ich potrzeb - mówi Vincent Cobée, prezes zarządu Citroëna.

Dołącz do dyskusji: Citroën ma nowe logo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan
A kto pyta?
Jak widać - nikogo to nie obchodzi.
0 0
odpowiedź