SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Braveheart” reklamuje DPD w kinach (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza kinowa kampania reklamowa firmy kurierskiej DPD Polska. Akcję przygotowały firmy Toro Media i New Age Media.

Kinowa reklama DPD Polska nawiązuje do „Braveheart” - jej główny bohater wygląda jak Mel Gibson w tym filmie. Spot promuje stronę internetową bezgranicznie.pl, na której oprócz informacji o usługach o promocjach DPD dostępne są konkursy, w których można wygrać m.in. bilety do kina.

Reklama od 15 maja jest emitowana 18 wybranych kinach Cinema City oraz kinach sieci Helios w 5 największych miastach. Produkcją spotu zajęła się firma Toro Media, a za koordynację kampanii odpowiada New Age Media, broker reklamowy sieci Cinema City.

  • Więcej informacji:
  • DPD

Dołącz do dyskusji: „Braveheart” reklamuje DPD w kinach (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
ZAMKNIJNr 1 w mediach

Bezpłatny newsletterWirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Rejestrując się u nas dostajesz:

    • darmowy newsletter z codzienną porcją wiadomości
    • oferty pracy
    • monitoring mediów
    • informacje o awansach i roszadach personalnych
    • wywiady, opinie, analizy
    • case study
    • zapowiedzi konferencji i szkoleń
    • konkursy