SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ciemnoskóry „Król Nocy” w reklamie energetyków Black

Ruszyła kampania napojów energetycznych Black, produkowanych przez Foodcare. Hasło akcji brzmi „King of the night”. 
 

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

W spocie utrzymanym w stylu techno widzimy, jak Black towarzyszy imprezowiczom w nocnej szalonej zabawie w klubie.

Materiał w kilku wersjach długości można obejrzeć również na oficjalnym kanale YouTube marki.

Nowa kampania obejmuje telewizję, OOH, digital i social media. Jej esencję stanowi utrzymany w imprezowej konwencji spot w reżyserii Macieja Kowalczuka (Match&Spark).

Autorem kreacji był Tomasz Dubiel z agencji K2, a za zdjęcia do filmu odpowiadał Nikodem Marek. Za zakup mediów na potrzeby realizacji kampanii odpowiedzialne były agencje Initiative Media oraz Mullenlowe (digital). 

Dołącz do dyskusji: Ciemnoskóry „Król Nocy” w reklamie energetyków Black

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XYZ
Żenująca, bazująca na prostych stereotypach... Dziwne że takie reklamy dziś jeszcze mają prawo bytu, ale to dużo mówi o firmie.
odpowiedź
User
bazyl
Żenująca, bazująca na prostych stereotypach... Dziwne że takie reklamy dziś jeszcze mają prawo bytu, ale to dużo mówi o firmie.
Chyba wychodzą Twoje uprzedzenia... W każdym normalnym, europejskim kraju nie było żadnych kontrowersji, ot taki imprezowy vibe
odpowiedź
User
TVN to ***
Trochę dziwna paleta kolorów RAL...dosyć ciemna.
odpowiedź