SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Byli menadżerowie LTTM i twórca InfluTool uruchamiają wyszukiwarkę influencerów Anystar

Lidija Vukić i Krystian Botko, w przeszłości założyciele TalentMedia i LTTM oraz Hubert Wydrych, współtwórca InfluTool, razem tworzą nowe narzędzie do performance influencer marketingu o nazwie Anystar.

Anystar to zautomatyzowane narzędzie do influencer marketingu typu all-in-one, działające w modelu SaaS. Umożliwia samodzielne wyszukiwanie twórców, prowadzenie i analizowanie wyników kampanii z influencerami oraz monitorowanie działań konkurencji w czasie rzeczywistym. Platforma zapewnia dostęp do 70 tys. twórców internetowych w Polsce. Są zindeksowani nie tylko po wielkości profili, ale i po demografii widowni, zainteresowaniach, a nawet tematach publikacji.

- Technologia Anystar demokratyzuje influencer marketing, dając dostęp do wyszukiwarki influencerów i narzędzi analitycznych wszystkim firmom na rynku, niezależnie od wielkości. Dodatkowo narzędzie pozwala rekrutować i prowadzić kampanie z ponad 70 000 twórcami internetowymi w samej Polsce, monitorować i rozliczać te działania w jednym miejscu, analizować wyniki w czasie rzeczywistym. Wcześniej nie było to możliwe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krystian Botko z zarządu Anystar.

Oferta Anystar kierowana jest do biznesów, które chcą współpracować z influencerami bezpośrednio, do agencji influencer marketingowych, dużych korporacji, e-commerców i freelancerów.

Firma koncentruje się na regionie Europy Środkowej. Do Polski wchodzi oficjalnie 19 maja, jest też już dostępne na rynku czeskim.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Lidija Vukić, Krystian Botko i Hubert Wydrych twórcami Antystar

Lidija Vukić, Krystian Botko i Hubert Wydrych - mają ambicje, by Anystar stała się największą platformą do influencer marketingu pod względem ilości i jakości analizowanych danych.

Hubert Wydrych wnosi do spółki budowaną od 2018 roku bazę danych oraz narzędzie analityczne dedykowane działaniom marketingowym z influencerami na platformach takich jak Instagram, TikTok, YouTube i Twitch. Twórca technologii Influtool.com dołączył do spółki Anystar w transakcji przy wycenie 8,5 mln złotych.

W przyszłości Anystar chce także rozwijać się z wykorzystywaniem możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja.

Wspólnikami Anystar są Lidija Vukić, Krystian Botko (ta dwójka także w zarządzie) oraz Hubert Wydrych. Ten ostatni odpowiada także za stronę technologiczną narzędzia w roli CTO. Zespół obecnie składa się z  8 osób.

W zarządzie zasiada także Mikołaj Czajkowski (były CEO i założyciel Hype Me), niebawem również formalnie dołączy Hubert Wydrych.

Dołącz do dyskusji: Byli menadżerowie LTTM i twórca InfluTool uruchamiają wyszukiwarkę influencerów Anystar

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BB
Chyba pierwszy pomysl nie wypalil to probuja kolejnych. Takich platform jest juz sporo na rynku - ciekawe jak chca przekonac tworcow aby rejestrowali sie na kolejnej? Przy takiej saturacji w obszarze influencerow ciemno to widze
14 4
odpowiedź
User
hmm
fajna ta blondi, w sam raz do lo--dzika xD
0 0
odpowiedź
User
budka
Czyli ty, człowieku, jeśli coś oglądasz lub czytasz, to prawdopodobnie ktoś inny za to zapłacił. No i słuchasz, jaki to produkt X albo usługa Y są dobre.
9 4
odpowiedź