SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Werstler dyrektorką ds. marketingu w Grupie Żywiec

Z początkiem marca stanowisko dyrektorki ds. marketingu w Grupie Żywiec (właściciel m.in. marki piwa  Żywiec) obejmie Anna Werstler. W ostatnim czasie do zespołu zarządzającego firmy dołączyli: Izabela Wanatowska jako dyrektorka sprzedaży ds. strategii, detalu nowoczesnego, gastronomii i eksportu oraz Tomasz Trela jako dyrektor sprzedaży ds. detalu tradycyjnego oraz egzekucji sprzedaży.

Anna Werstler Anna Werstler

Anna Werstler, która stanowisko dyrektorki ds. marketingu w Grupie Żywiec obejmie z początkiem marca, ma ponad 18 lat pracy w różnych branżach. Karierę zawodową rozpoczęła w Danone, zarządzając markami takimi jak Actimel, Activia, Danonki i całą kategorią jogurtów. Kierowała również działem innowacji, tworząc struktury i procesy budujące kulturę innowacji w Danone w oparciu o plan 5-letni.

 

Ostatnie 9 lat spędziła w firmie Avon, obejmując różne role kierownicze w marketingu na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym. Pełniła role dyrektorki marketingu w Polsce i regionie CEE.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poporzednio dyrektorem ds. marketingu w Grupie Żywiec była Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. Była też członkinią zarządu firmy, odeszła z niej w listopadzie ub.r.

Izabela Wanatowska przyszła z Coca-Cola HBC

Izabela Wanatowska (na zdjęciu poniżej), dyrektorka sprzedaży ds. strategii, detalu nowoczesnego, gastronomii i eksportu, przeszła do Grupy Żywiec z firmy Coca-Cola HBC, gdzie ostatnio pełniła funkcję dyrektora sprzedaży na Polskę i kraje bałtyckie. Wraz z zespołem uprościła i przeprowadziła cyfrową transformację wielu procesów sprzedażowych.

Swoją karierę w firmie Coca-Cola Izabela rozpoczęła w 2004 roku od funkcji dyrektora rozwoju współpracy z klientami przechodząc z Metro Group. Następnie przez 3 lata pełniła tę rolę w Austrii, a potem, pracując w strukturach centralnych, tworzyła standardy rozwoju kategorii w oparciu o potrzeby nabywców dla wszystkich krajów wchodzących w skład Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Od 2012 roku zajmowała szereg stanowisk komercyjnych w Polsce, w tym dyrektora handlu nowoczesnego. Następnie, jako członek zespołu zarządzającego, stworzyła dział rozwoju strategii handlowych skupiony na zrozumieniu, planowaniu i wdrożeniu strategii wzrostu przychodów.



Tomasz Trela ostatnio w Lotte Wedel

Tomasz Trela, dyrektor sprzedaży ds. detalu tradycyjnego i egzekucji sprzedaży, do Grupy Żywiec przeszedł z Lotte Wedel, gdzie kierował ostatnio rozwojem kategorii lodów.

Karierę zawodową zaczynał 25 lat temu w Diageo, gdzie spędził 9 lat rozwijając się od roli przedstawiciela handlowego, a na końcu obejmując rolę dyrektora sprzedaży. Następnie dołączył do CEDC zarządzając kanałem sprzedaży off-trade oraz hurtową dystrybucją portfolio alkoholi i piwa. Ponadto zarządzał zespołami trade marketingu, business intelligence oraz rozwoju umiejętności sprzedażowych.

W 2010 roku objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Royal Unibrew, rozwijając biznes oraz markę Łomża na skalę całego kraju. Następnie dołączył do Makro Cash & Carry Polska, gdzie zmienił sposób pracy sił sprzedaży, jednocześnie znacząco rozwijając sprzedaż bezpośrednią. W latach 2016-2020 jako dyrektor generalny był odpowiedzialny za rozwój biznesu MOWI w Polsce.

Z początkiem lutego br. z Grupą Żywiec pożegnał się dotychczasowy dyrektor sprzedaży Marcin Celejowski.

Zmiany w strukturze zespołu zarządzającego Grupy Żywiec - jak podano w komunikacie -  "są związane z realizacją ambicji wzrostu biznesu i zwiększania przychodów oraz budowania marek w nowej rzeczywistości rynkowej".

- Rynek piwa w Polsce bardzo dynamicznie się zmienia, a rozwój poszczególnych kanałów sprzedaży wymaga dziś określonych kompetencji. Aby dostosować się do tych zmian, zdecydowaliśmy się stworzyć nowe, dedykowane role w tym obszarze. Chcemy by liderzy działu sprzedaży byli jeszcze bliżej naszych klientów i aby mogli także poświęcać czas na rozwój talentów i budowanie silnych zespołów komercyjnych. Serdecznie witam Izabelę, Tomasza i Annę w naszym zespole i życzę im wielu sukcesów - powiedział Simon Amor, prezes zarządu Grupy Żywiec.

Dołącz do dyskusji: Anna Werstler dyrektorką ds. marketingu w Grupie Żywiec

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Współczuję
Nie ma jak obsadzić kogoś kto przez ostatnie 9 lat serwował spadki Avon globalnie regionalnie i lokalnie ;-)
0 0
odpowiedź
User
Olaboga
Co tam się dzieje? Cały Zarząd chyba wymieniony? Również bardzo milo że firma poinformowała o zmianach ... sprzed miesiąca:)
0 0
odpowiedź
User
❤️ You have unread messages from Patsy (2)! Click Here: http://inx.lv/6hh9?h=ece485e72e09faf875df4e190e4d7da4- ❤️
qsh7zj9
0 0
odpowiedź