SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agata Burnatowska: z Schulz brand friendly do Harbingers

Agata Burnatowska zaczęła pracę jako strategy planner w agencji marketingu internetowego Harbingers. Poprzednio była związana z agencją reklamową Schulz brand friendly.

Agata BurnatowskaAgata Burnatowska

- Agata ze swoim doświadczaniem agencyjnym pozwoli Harbingers połączyć świat performance, czyli liczb, prognoz i sprzedaży, ze światem komunikacji i kreacji. To kolejny odważny krok w rozwoju kompetencji zespołu - komentuje Kornel Dulęba, założyciel i szef agencji Harbingers.

W Schulz brand friendly Agata Burnatowska też pełniła funkcję strategy plannera. Realizowała projekty dla takich firm i marek jak Wawel, Lubelska, Gatta, Mitsubishi i Pharma CF.

Burnatowska to kolejna nowa osoba w zespole Harbingers. W sierpniu funkcję design leadera w firmie objął Łukasz Dach, a w lipcu employer branding coordinatorem została Martyna Oczki.

Dołącz do dyskusji: Agata Burnatowska: z Schulz brand friendly do Harbingers

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl