SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kraków promowany ogólnopolską kampanią

Urząd Miasta Krakowa we współpracy z Małopolską Organizacją Turystyczną rozpoczęli ogólnopolską kampanię turystyczną pod hasłem "A Ty? Co widzisz w Krakowie?". Działania te potrwają do września br.

Nowa ogólnopolska kampania Krakowa ma zapraszać do odkrywania królewskiego miasta na nowo. W tym roku stolica Małopolski promuje swoje walory turystyczne pod hasłem „A Ty? Co widzisz w Krakowie?”.

Akcja ruszyła 1 czerwca, a jej graficzny motyw przewodni to oko smoka wawelskiego z wymiennymi obrazkami. Skojarzyć  je  można  m.in. z  projektorem, do którego każdy wkłada własne slajdy.  

- Bo  tym  jest  właśnie  Kraków - niepoliczalną sumą spojrzeń. Turystyczna oferta Krakowa jest tak różnorodna zarówno dzięki bogactwu historii i kultury, ale też dzięki niezwykłym miejscom, w których można wypocząć - mówi prezydent Krakowa Jacek  Majchrowski. – Myślę, że pytaniem „A Ty? Co widzisz w Krakowie?”, które jest hasłem naszej  tegorocznej  kampanii  ogólnopolskiej,  zachęcimy  turystów  od  odkrywania  „swojego” Krakowa. I jestem przekonany, że nie będzie dwóch takich samych odpowiedzi, ponieważ dla jednych  jest  to  miasto  gromadzące  największe  nasze  narodowe  skarby,  dla  innych  arena wielkich wydarzeń kulturalnych i sportowych, a jeszcze dla kogoś innego miejsce wypoczynku w gronie najbliższych czy przyjaciół. Jestem przekonany, że w Krakowie każdy znajdzie to, czego potrzebuje, by zregenerować siły po ostatnich trudnych miesiącach.

O krakowskich atrakcjach tego sezonu opowiadać będą wszystkie miejskie media oraz dwa spoty reklamowe,  emitowane  m.in.  w  pociągach  Pendolino  i  na  dworcach  kolejowych. Reklamówki  zobaczą  też  widzowie  kina  plenerowego,  które  w  wakacje  odwiedzi  27 miejscowości w północnej i centralnej części kraju. Miasto będzie promowane przez dwie lokomotywy PKP  Intercity –„krakowskie”  składy pasażerskie wyjadą w czerwcu i lipcu na kilkanaście krajowych tras.

Kraków promowany będzie też na antenach radia RMF FM i Złotych Przebojów – przy okazji audycji i konkursów. Kampania obejmie również TVN, „Gazetę Wyborczą ” i prasę kobiecą.

Duży nacisk położono także na komunikację online - na stronach  Interii  ukaże  się  cykl  artykułów,  a  "National  Geographic  Traveler"  przeprowadzi rozmowy m.in. z fotografami i podróżnikami. Wsparciem kampanii będą aktywności w social mediach, na Facebooku i Instagramie, współpraca z influencerami oraz posty 3D.

Planowane są również podcasty o głośnych kryminalnych sprawach, którymi krakowanie żyli na przełomie XIX i XX wieku.

Krakowska kampania turystyczna trwa do końca września. Podobnie jak w ubiegłym roku każdy, kto przyjedzie do stolicy Małopolski na minimum jedną noc i zatrzyma się w jednym z krakowskich obiektów będących partnerem miejskiego programu #zwiedzajKrakow, otrzyma kartę turystyczną dającą 20 proc. rabatu w restauracjach, hotelach, galeriach, muzeach i innych podmiotach, które przystąpiły do akcji.

Dołącz do dyskusji: Kraków promowany ogólnopolską kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl