SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beyonce i Leo Beenhakker reklamują Interię

Portal Interia.pl rozpoczął pod hasłem "Więcej niż się spodziewasz"wizerunkową kampanię reklamową. W ramach akcji witryna promujekażdego dnia ekskluzywne wywiady gwiazdami. m.in. Beyonce i LeoBeenhakkerem.

Rozpoczęta właśnie pod hasłem "Więcej niż się spodziewasz"wizerunkowa kampania reklamowa Interii ma promować ten portal wśródinternautów, którzy do tej pory z niego nie korzystali. Doodwiedzenia serwisu zachęcają zamieszczane w nim codziennieekskluzywne wywiady ze znanymi ludźmi, m.in. piosenkarką Beyonce itrenerem Leo Beenhakkerem. Każdego dnia kampanii promowany będziekolejny temat materiałów ukazujących się w portalu, z którychpierwszy to 'Zimowy poradnik kierowcy'.

Interia - Beyonce

- Chcemy być kojarzeni z rzetelnością, wiarygodnością i wysokimpoziomem merytorycznym różnorodnych treści podawanych w przystępnyi nieprzegadany sposób - uzasadnia Artur Potocki, członek zarząduInterii odpowiedzialny za marketing. Kampania promująca takiwizerunek portalu podkreśla w warstwie emocjonalnej radość,dystans, swobodę.

Akcja obejmuje telewizję (TVP, TV Puls i kanały tematyczne),prasę (magazyny: Twój Styl, PC Format, CKM, Mens Heath, Film,Machina itp. oraz dzienniki: Superexpress i Gazeta Prawna) orazradio (RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic). Zaplanowaną do końcagrudnia kampanię, której koszt cennikowo wynosi 9 mln zł,przygotował i zakupił we własnym zakresie dział marketingu & PRportalu Interia.pl.

Dołącz do dyskusji: Beyonce i Leo Beenhakker reklamują Interię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl