SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blogowanie powszechnieje

Internetowe blogi stały się tak wszechobecne i wpływowe, że granicemiędzy blogosferą a najważniejszymi mediami praktycznie zniknęły.

To najważniejszy wniosek jaki wypływa ze sponsorowanego przezserwis Technorati badania, przeprowadzonego w lipcu i sierpniubieżącego roku przez firmę Decipher - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer.

W Europie 73 procent dorosłych blogerów stanowią mężczyźni,podczas gdy kobiety tylko 27 procent. 48 procent to osoby mające od18 do 34 lat, a pozostałe 52 procent ma 35 lat i więcej. 31 procentstanowią osoby samotne, 53 procent zatrudnione na pełnym etacie, a67 procent posiadające wyższe wykształcenie. Z kolei połowanależących do nich blogów zawiera reklamy, a przeciętna liczbaodwiedzających je co miesiąc unikalnych użytkowników wynosi 24tysiące.

Ze względu na płeć identycznie jak w Europie wygląda podział wAzji. Za to mniej radykalnie wygląda sytuacja w USA, gdzie 57procent blogerów to mężczyźni, a 43 procent kobiety.

Jak popularne są blogi pokazują dane firmy badawczej comScore. Wsierpniu bieżącego roku w USA miały one 77 milionów unikalnychodwiedzających, w porównaniu do 75,1 miliona w przypadku serwisuspołecznościowego MySpace i 41 milionów w przypadku Facebook.Miesiąc wcześniej w pierwszej dziesiątce rankingu 10 najchętniejodwiedzanych witryn o tematyce rozrywkowej znalazły się czteryblogi, a dwa z nich - OMG i TMZ - zajęły pierwsze dwa miejsca.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Blogowanie powszechnieje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl