SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany personalne w tytułach wnętrzarskich i budowlanych ZPR

Od lipa Grupa ZPR Media wprowadziła zmiany: Agnieszka Wirtwein-Przerwa odpowiada za serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, Tomasz Krawczyk nadzoruje realizację strategii Murator.pl, Małgorzata Bałuch-Lisowska jest odpowiedzialna za strategię marketingową segmentu Budowa, a działem E-commerce „Muratora” zarządza Karol Ossowski.

Grupa ZPR Media zaznacza, że „wzmacnia strukturę zarządczą, marketingową i e-commerce internetowych produktów wnętrzarskich i budowlanych”.

Agnieszka Wirtwein-Przerwa, business unit director obszarów Zdrowie i Parenting, od 1 lipca odpowiada za serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl. W ten sposób w Grupie ZPR Media powiększy się segment „Lifestyle”, w skład którego wchodzą Poradnikzdrowie.pl oraz Mjakmama.pl.

„W ciągu kilku ostatnich miesięcy w sposób organiczny zbudowaliśmy silną pozycję obu produktów. Znajdują się one na podium w Mediapanelu w swoich kategoriach. Teraz poszerzamy tematykę o wnętrza” - komentuje cytowana w komunikacie Wirtwein-Przerwa.

Tomasz Krawczyk, dyrektor ds. rozwoju, od lipca nadzoruje realizację strategii Murator.pl. Jak zapowiada wydawca, wzmocniona zostanie synergia serwisu z produktami grupy, dzięki którym zwiększy on zasięgi oraz przychody. Zespół redakcyjny będzie współpracował z nowo tworzonymi strukturami eksperckimi SEO i social media.

Małgorzata Bałuch-Lisowska, dotychczasowa dyrektor marketingu segmentów Zdrowie i Parenting oraz Wnętrza, rozszerza zakres kompetencji i będzie odpowiedzialna również za strategię marketingową segmentu Budowa, w którym znajdują się miesięcznik „Murator” i Murator.pl oraz serwisy Muratorprojekty.pl i Muratorfinanse.pl.

Działem E-commerce w „Muratorze" będzie zarządzał Karol Ossowski. Jak informuje ZPR, wraz z zespołem przyczynił się w ostatnich dwóch latach do dynamicznego rozwoju „Projektów domów Muratora” oraz „Murator Finanse”. Teraz będzie rozwijał internetową sprzedaż pozostałych produktów z portfolio Muratora, m.in. prenumeraty cyfrowej.

Grupa ZPR Media niedawno zawiesiła wydawanie magazynów „Dobre Wnętrze” oraz „M jak Mieszkanie”. W związku ze zmianami pracę ma stracić ok. 10 osób

Dołącz do dyskusji: Zmiany personalne w tytułach wnętrzarskich i budowlanych ZPR

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
T.
News o serwisie wnętrzarskim wrzucony do działu telewizja... Czy ktoś to sprawdza???
0 0
odpowiedź
User
Gro
Za dużo dyrektorów i synergii, za mało osób pracujących u podstaw i rozumiejących cele biznesowe produktu. Jeśli ktoś dał sobie wmówić, że stronka o ciążach to jest Lifestyle, to już jest przegrany.
0 0
odpowiedź