SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 nowym liderem. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Wydarzenia” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Wydarzenia”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 4 do 10 grudnia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,08 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajął finałowy odcinek reality-show „Rolnik szuka żony”. Program w niedzielny wieczór w TVP1 obejrzało 3,04 mln widzów (27,47 proc.).

„Wydarzenia” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Wydarzenia” Polsatu, które 6 grudnia (nadane tuż po 20. Mikołajkowym Bloku Reklamowym, który śledziło 3,67 mln osób) na antenie stacji obejrzało 2,84 mln widzów (22,94 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 2,63 mln widzów (emisja 10 grudnia; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 5 pozycji uplasował się „Wiadomości” TVP1 z 2,25 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 7. był Teleexpress” TVP1 (1,86 mln; wtorek).

TVP1 nowym liderem

Udział liderującej TVP1 (która awansowała z miejsca trzeciego) wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 8,70 proc. Wynik kanału zwiększył się o 0,44 pkt. proc.

Druga była TVP2, która miała 8,58 proc. udziału (do góry o 0,27 proc.).

Podium uzupełnia TVN, który awansował z miejsca czwartego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,76 proc. (+ 0,11 pkt. proc.). Wynik czwartego Polsatu wyniósł 7,65 proc. (+ 0,04 pkt. proc.). Tydzień wcześniej stacja była piąta.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 31,83 proc. do 30,96 proc.

TVN24 zanotowała spadek

Czołową piątkę uzupełnia kanał TVN24, który spadł z pozycji lidera. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,61 proc. (- 0,72 pkt. proc.). Pomimo spadku oglądalności kanał TVN24 nadal miał wyraźnie wyższe wyniki niż zazwyczaj.

Szóste miejsce zajęło TVP Info (6,11 proc. udziału; - 0,16 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. pozycję zajął Polsat News (2,12 proc.; - 0,13 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Wydarzenia” hitami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl