SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wiosenna kampania reklamowa Haribo

W maju wystartowała wiosenna kampania reklamowa Haribo.

Nowa komunikacja, która zakłada przedstawianie realnego świata zamiast animowanej krainy, wymagała nakręcenia nowego filmu reklamowego. Jego bohaterami zostały prawdziwe dzieci, które bawią się żelkami przy dźwiękach przebojowej muzyki.

W 2006 roku marka Haribi zdecydowała się na zmianę formy swoich przekazów reklamowych – z animowanej kolorowej krainy na rzeczywisty świat dzieci. Zadziałało to poprzez wprowadzenie żywych bohaterów do filmów reklamowych oraz do layoutów reklam prasowych - podano w komunikacie.

Kluczowym elementem obecnej komunikaci jest nowy film reklamowy, w którym rodzeństwo (dziewczynka i chłopiec), mimo różnych zainteresowań, zaczyna w finale spotu bawić się wspólnie żelkami Haribo przy dźwiękach przebojowej muzyki. Przekaz komunikacyjny ma spełnić dwa zadania:
Prawdziwe dzieci-bohaterowie mają wciągnąć widza w świat zabawy żelkami. Pobudzenie wyobraźni ma nastąpić poprzez pokazanie, że żelki HARIBO służą nie tylko do jedzenia, ale również można się nimi wspaniale bawić.
Utrzymać wysoki poziom świadomości marki, zaprezentować nowe produkty
i możliwości ich wykorzystania w zabawie.

Beata Falińska-Zubko, Marketing Manager w HARIBO Sp. z o.o., za największy atut filmu uważa muzykę: „Z badań, które dotyczą postrzegania spotów HARIBO, wynika, że ich najważniejszym atutem jest właśnie ścieżka dźwiękowa. Dlatego w nowym spocie położyliśmy duży nacisk na muzykę, która towarzyszy bawiącym się dzieciom. Pośrednio przekazujemy także rodzicom maluchów edukacyjny aspekt żelków HARIBO.”

Komunikacja do rodziców (zwłaszcza matek) to kolejny nowy element w działaniach marketingowych HARIBO. Niedawno firma przeprowadziła w prasie adresowanej do rodziców kampanię informacyjną, która dotyczyła produktów bezglutenowych. „Rodzice są pośrednim Klientem naszych produktów, dlatego uznaliśmy, że należy docierać
z komunikatami także i do tej grupy” powiedziała Beata Falińska-Zubko, dodając, że: „Produkty HARIBO są wytwarzane z certyfikowanych składników najwyższej jakości – to zdrowe i bezpieczne słodycze, dlatego chcemy się tym chwalić!”.

Za koncepcję i realizację filmu odpowiadało studio Altea, muzykę skomponował znany
z De Mono Marek Kościkiewicz. Telewizyjna kampania reklamowa  będzie prowadzona etapami przez cały rok w telewizji ogólnopolskiej oraz tematycznych kanałach dziecięcych. Równocześnie będzie także prowadzona kampania reklamowa marki MAOAM – gum rozpuszczalnych.

Dołącz do dyskusji: Wiosenna kampania reklamowa Haribo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl