SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej Polaków słucha Eski

Z 2,2 mln do 2,7 mln osób wzrosła w ciągu roku liczba słuchaczy Grupy Time

Jak wynika z ostatniej fali Radio Track (XI’04-I’05), Grupa Radiowa Time utrzymuje pod względem wyników słuchalności pozycję lidera wśród grup radiowych w Polsce. Ma najwyższe spośród nich: udział w rynku i zasięg dzienny, zarówno w swojej grupie docelowej (15-34), jak i w całej populacji (15+) - czytamy w kominikacie prasowym grupy Time.

W okresie XI’04-I’05 udział w rynku Grupy Radiowej Time w grupie słuchaczy w wieku 15-34 lata wyniósł 12,2 proc., a zasięg dzienny 16,6 proc. Daje to 3. miejsce w rankingu słuchalności – po RMF FM i Radiu Zet.

Dynamika wzrostu słuchalności (XI’04-I’05 do XI’03-I’04) wynosi: dla udziału w rynku – 36,9 proc., a dla zasięgu dziennego – 29,3 proc.

zasięg dzienny

XI'03 - I'04

XI'04 - I'05

dynamika

Radio RMF FM

39,77%

39,34%

-1,08%

Radio Zet

34,41%

32,26%

-6,25%

Grupa Radiowa Time [Eska+Gold, 31]

12,82%

16,58%

29,33%

Polskie Radio Program 3

5,82%

6,99%

20,05%

Agora [29]

7,00%

5,97%

-14,69%

Polskie Radio Program 1

4,72%

5,80%

22,68%

Audytorium  [17]

5,68%

4,53%

-20,21%

Radiostacja

2,36%

3,82%

61,67%

Ad point  [9]

3,00%

3,63%

20,69%

Radio Wawa

1,88%

2,35%

24,57%

Plus   [22]

2,73%

2,30%

-15,97%

Polskie Radio Bis

0,31%

1,18%

285,13%

Radio Maryja

1,24%

0,83%

-33,30%

Polskie Radio Program 2

0,26%

0,45%

71,62%

Radio TOK FM

0,44%

0,43%

-2,86%

 

udział w rynku

XI'03 - I'04

XI'04 - I'05

dynamika

Radio RMF FM

29,70%

28,25%

-4,87%

Radio Zet

25,36%

22,47%

-11,40%

Grupa Radiowa Time [Eska+Gold, 31]

8,91%

12,20%

36,87%

Polskie Radio Program 3

4,80%

5,77%

20,14%

Polskie Radio Program 1

3,16%

3,63%

14,82%

Agora [29]

4,61%

3,47%

-24,79%

Ad point  [9]

1,98%

2,44%

23,28%

Radiostacja

1,50%

2,30%

53,02%

Audytorium  [17]

2,92%

2,26%

-22,44%

Radio Wawa

0,90%

1,45%

60,60%

Plus   [22]

1,50%

1,23%

-18,20%

Polskie Radio Bis

0,08%

0,87%

1005,52%

Radio Maryja

0,55%

0,40%

-27,03%

Radio TOK FM

0,21%

0,19%

-11,12%

Polskie Radio Program 2

0,07%

0,16%

138,70


Źródło: Radio Track, SMG/KRC Millward Brown Co., Polska, TG: 15-34

Grupa Radiowa Time przoduje wśród grup radiowych w Polsce także w całej populacji (15+). Zasięg dzienny wynosi obecnie 8,8 proc., a udział w rynku – 6,8 proc.

Dołącz do dyskusji: Więcej Polaków słucha Eski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl