SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wystartował „Vogue Scandinavia”

Na rynkach Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii i Islandii 8 sierpnia pojawiło się anglojęzyczne wydanie „Vogue Scandinavia” (Condé Nast) w wersji cyfrowej i drukowanej. Jego redaktorką naczelną została Martina Bonnier.

Skandynawskie wydanie pisma ma stawiać na ekologię, feminizm i inkluzywność. To 28. wydanie „Vogue” na świecie.

Na okładce pierwszego numeru tytułu pojawiła się aktywistka Greta Thunberg.

Redakcja edycji znajduje się w Sztokholmie. Papierowe wydanie ma ukazywać się co dwa miesiące. Cena egzemplarza w sklepie internetowym to 23,99 dol.

Jak dowiedział się niedawno portal Wirtualnemedia.pl, wydawnictwo Visteria odnowiło licencję na wydawanie „Vogue Polska” na kolejnych pięć lat. Zapowiadany jest powrót do cyklu dwunastu wydań w roku. Tytuł nie jest zarejestrowany w PBC. Polska edycja na rynku pojawiła się w 2018 roku.

Wiosną redaktorką naczelną magazynu dla młodych kobiet „Teen Vogue” została Danielle Kwateng, po tym jak za homofobiczne i rasistowskie wpisy zwolniono Alexi McCammond.

Dołącz do dyskusji: Wystartował „Vogue Scandinavia”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
No i można jednak zrobić fajną, ładną i dobrą okładkę. Nie musi to być pseudoartystyczne, źle skadrowane i naświetlone barachło z top modelką.
0 0
odpowiedź