SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tymbark reklamowany jako lepsze źródło odporności od gęsiej skórki, kręcenia nosem i konsternacji (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca sok pomarańczowy 100 proc. marki Tymbark (produkowany przez Maspex) jako naturalne źródło odporności. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, Grey Group i Starcom.

W spocie bohater zapewnia, że sok pomarańczowy 100 proc. marki Tymbark to naturalne, a przy tym przyjemne źródło odporności, ponieważ zawiera witaminę C. Pokazuje przy tym, że picie tego soku to lepsza metoda na poprawę odporności niż kąpiel w zimnym morzu (bo wywołuje gęsią skórkę), jedzenie czosnku (dzieci kręcą na to nosem) oraz wizyta w sanatorium (może tam dojść do sytuacji powodujących konsternację).

Jest to kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Zdrowo pomyślane” - w poprzedniej promowano soki Tymbark Vitamini jako naturalne źródło dbania o skórę.

 

Akcja reklamowa obejmuje głównie telewizję oraz internet.

Kreację spotu zajęła się agencja Bardzo, za aktywności w internecie odpowiada agencja Grey Group, a za planowanie i zakup - dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Tymbark reklamowany jako lepsze źródło odporności od gęsiej skórki, kręcenia nosem i konsternacji (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl