SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN: spada widownia "Szpiega"

Serial o słynnym agencie polskiego wywiadu Marianie Zacharskim ogląda w TVN 1,85 mln widzów, zapewniając kanałowi 15,6 proc. udziału w rynku. Losy szpiega PRL-u śledzi Bogdan Rymanowski.

Kanał wyemitował dotychczas trzy z sześciu odcinków produkcji. Największą widownię miało pierwsze wydanie programu (2,24 mln widzów i 18,02 proc. udziału).

TVN 21.30-22.30 (4+) (4+) (16 - 49)

Data AMR SHR % SHR %
SZPIEG 08-05-2008 2241213 18,02% 15,58%
SZPIEG 15-05-2008 1738788 14,82% 14,07%
SZPIEG 22-05-2008 1576879 12,63% 11,02%
Średnio 2008 1851619 15,16% 13,49%
Średnio 2007 3396077 25,80% 28,92%


TVN w trakcie emisji "Szpiega" jest stacją czwartego wyboru. Pierwszy jest Polsat, który emituje filmy fabularne (2,64 mln widzów, 21,72 proc. udziału). Druga lokata z 2,55 mln widzów i 21 proc. udziałem w rynku przypada TVP1(także filmy fabularne). Trzecia z widownią na poziomie 1,88 mln osób i 15,49 proc. udziałem jest Dwójka (m.in. "Doktor House").

Sześcioodcinkowy serial został wyprodukowany w technologii HD. Stacja deklaruje, że "Szpieg" jest jedną z droższych produkcji w jej historii. - To nie jest projekt na komercyjną antenę, ale jeśli TVP nie realizuje podobnych produkcji, musimy czasem przejmować jej misję - tłumaczył przed wprowadzeniem na antenę serialu Edward Miszczak, dyrektor programowy kanału.

Dołącz do dyskusji: TVN: spada widownia "Szpiega"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl