SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN dogania Polsat

W lipcu 2006 roku telewizja Polsat zanotowała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Polsat zarobił 105 837 777 zł, czyli o ponad 16 mln zł więcej niż w lipcu 2005 – wynika z danych Expert Monitor.  Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 104 756 766  zł  (ponad 35 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 79,41 mln zł  (wzrost o prawie 13 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 50,9 mln zł (wzrost o 12 mln zł) wpływów reklamowych.

Wszystkie monitorowane stacje telewizyjne w lipcu tego roku zarobiły 432,64 mln zł, czyli o 21 proc. więcej niż przed rokiem.

 


VII.2006
TOP stacje TV Koszt [zł]
Razem: monitorowane stacje TV 432 636 841 zł
POLSAT 105 837 777 zł
TVN 104 756 766 zł
TVP 1 79 408 380 zł
TVP 2 50 897 105 zł
MTV 12 637 391 zł
TELE 5 11 688 450 zł
TVN SIEDEM 8 060 949 zł
TV 4 7 628 807 zł
NATIONAL GEOGRAPHIC 5 519 514 zł
TVN 24 5 504 134 zł

 


VII.2005
TOP stacje TV Koszt [zł]
Razem: monitorowane stacje TV 357 471 132 zł
POLSAT 99 087 246 zł
TVN 68 642 531 zł
TVP 1 66 853 608 zł
TVP 2 38 501 625 zł
TELE 5 9 445 616 zł
TVN SIEDEM 9 049 694 zł
TV 4 8 707 915 zł
MTV 8 597 490 zł
VIVA POLSKA 5 082 660 zł
HALLMARK 4 649 082 zł


dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: TVN dogania Polsat

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl