SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tigers pracuje dla Panasonic

Firma Panasonic (dział heating and cooling) wybrała agencję Tigers do obsługi performance marketingowej.

Współpraca trwa od października 2021 r. i obejmuje kompleksowe prowadzenie działań performance na Facebooku, Google oraz Display&Wideo 360. Umowa jest bezterminowa i obejmuje promocję pomp ciepła Panasonic Aquarea.

Kampania obejmuje stworzenie strategii mediowej, wdrożenie oraz optymalizacja kampanii i kreację.

– Kampania Panasonic obejmować będzie niemal wszystkie kanały dotarcia do konsumentów, a jej celem jest wzmocnienie świadmości marki Pansonic, jako lidera na rynku polskim w segmencie pomp ciepła powietrze-woda. Poza komunikacją związaną z technologią, działania wpisują się również w obecny trend zadbania o  bardziej ekologiczną przyszłość. Cieszymy się, że jako Tigers mamy możliwość wykazać się w obszarze działań performance i wesprzeć światowego lidera rynku w sprzedaży – podkreśla Oskar Wojciechowski, senior performance specialist&team leader odpowiedzialny za projekt po stronie agencji.

 

Dołącz do dyskusji: Tigers pracuje dla Panasonic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl