SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizyjne i internetowe reklamy razem bardziej skuteczne

W przypadku osób, które widziały daną reklamę zarówno w telewizji jak i w internecie, istnieje o wiele większe prawdopodobieństwo, że kupią one promowany produkt, niż w przypadku osób, które widziały reklamę tylko w jednym z tych mediów.

Takie wnioski wypływają z badania firmy Thinkbox i organizacji Internet Advertising Bureau (IAB). Testowano w nim 3 tysiące osób oraz sześć kampanii marek motoryzacyjnych, finansowych oraz towarów pierwszej potrzeby (Fast Moving Consumer Goods - FMCG), w których wykorzystano telewizję i internet - informuje serwis Brand Republic.

Łączny wynik dla sześciu kampanii był taki, że odsetek badanych twierdzących, że prawdopodobnie kupią lub będą korzystać z marki w przyszłości wyniósł 40 procent dla tych, którzy widzieli reklamy tylko w jednym medium.

Tymczasem w przypadku osób, które widziały reklamy zarówno w telewizji jak i w internecie, wskaźnik ten wyniósł 61 procent.

Zdaniem Davida Brennana z firmy Thinkbox, badanie to pokazuje media plannerom, ze powinni wykorzystywać internet jako narzędzie uzupełniające do kierowania się do konsumentów, którzy widzieli już daną reklamę w telewizji, zamiast próbować rozszerzyć zasięg kampanii na osoby, które jej nie widziały.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Telewizyjne i internetowe reklamy razem bardziej skuteczne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl