SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sieć Multimedia Polska sprzedaje energię elektryczną

Operator kablowy Multimedia Polska poszerzył swoją ofertę o sprzedaż energii elektrycznej dla klientów indywidualnych. Sieć oferuje im ceny niższe nawet o 15 proc. od tych, które płacą u obecnego dostawcy.

- Rozszerzenie oferty o sprzedaż energii elektrycznej to kolejny krok potwierdzający konsekwentną realizację naszej nowej strategii zakładającej oferowanie klientom wielu nowych usług, również wykraczających poza dotychczasowy zakres modelu biznesowego - mówi Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.

Dotąd oferta sprzedaży energii elektrycznej została wprowadzono pilotażowo w trzech miastach: Częstochowie, Łodzi oraz Toruniu i jest skierowana do obecnych klientów Multimedia Polska. - Już niedługo uruchomimy sprzedaż energii elektrycznej w całej Polsce - zapowiada Rogowski.

Klienci którzy podpiszą umowę na sprzedaż energii elektrycznej z Multimedia Polska mogą liczyć na upust do 15 proc. względem taryfy obecnego sprzedawcy obowiązujący do końca 2014 roku oraz do 5 proc. od stycznia 2015 roku nawet do końca 2016 roku. W ramach oferty klienci zyskują również gwarancję utrzymania niskiej stawki do końca obowiązywania umowy, niezależnie od zmian cen energii elektrycznej na rynku.

Sprzedaż energii elektrycznej przez Multimedia Polska jest świadczona przez spółkę zależną - Multimedia Polska Energia. To już trzecia nowa usługa, po telefonii komórkowej w modelu MVNO oraz monitoringu domu, wprowadzona do oferty przez Multimedia w tym roku.

Sieć Multimedia Polska świadczy jednak przede wszystkim usługi telewizji kablowej, internetu i telefonii. Na koniec ub.r. operator miał 826 tys. abonentów (dowiedz się więcej).

Wprowadzenie energii elektrycznej do oferty sieci kablowych to skutek porozumienia Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej z Energetycznym Centrum, które zostało zawarte w czerwcu 2013 roku (więcej na ten temat).

 

Dołącz do dyskusji: Sieć Multimedia Polska sprzedaje energię elektryczną

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmmm.....
przyznam się, że zainteresowała mnie ta informacja. Ciekawe kiedy sprzedaż ruszy w innych miastach. Mam tylko nadzieję, że rosnące portfolio spolki nie spowoduje obnizenia jakosci swiadczenia usług (zwlaszcza netu), bo na razie ta jakość jest niezła.
0 0
odpowiedź
User
przerwa_w_pracy
Multimedia powinny zacząć sprzedawać jeszcze paliwo, wypieki i wycieczki turystyczne:) A tak całkiem serio to dobry pomysł z tym prądem. 15% mniej na rachunku to dużo. Nawet 5% to dużo biorąc pod uwagę ile prąd kosztuje.
0 0
odpowiedź
User
Analityk rynku
Widać że ta firma już się miota w ostanich konwulsjach MVNO model który w Polsce wogóle się nie sprawdza teraz prąd ciekawe skąd wezmą te 15%? bo pewniej od abonentą w rachunku za TV internet lub telefon :) bo przecież aby mieć prąd 15% taniej trzeba będzie mieć ich usługi chyba nawet leśne dziadki i babcie się na to nie nabiorą :)
0 0
odpowiedź