SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawie... robi wielką różnicę

17 stycznia ruszyła druga edycja kampanii reklamowej 'Prawie jak' promująca markę piwa Żywiec.

Dwa nowe spoty reklamowe miały swoja premierę w najlepszym czasie antenowym. Kampania emitowana będzie w stacjach - TVP, Polsat, Polsat Sport, TVN,  TVN 24 ,TVN Turbo, Discovery, National Geographic.
 
"Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych efektów kampanii reklamowej "Prawie jak". Chcieliśmy ją odświeżyć w oczach odbiorców, stąd pojawienie się kolejnych, nowych spotów. Dobrym przykładem pozytywnego przyjęcia spotów jest wykorzystywanie zwrotu "prawie jak" w materiałach prasowych, czy w Internecie" - mówi Krzysztof Rut, dyrektor do spraw korporacyjnych Grupy Żywiec S.A.
 
Spoty telewizyjne zrealizowane na potrzeby kampanii "Prawie jak" bazują na emocjach i poczuciu humoru telewidzów. Porównania telefonu na korbkę z telefonem GSM, magnetofonu szpulowego ze sprzętem hifi, czy przestarzałego komputera do nowoczesnego peceta pokazują różnicę pomiędzy jakością, a jej namiastką.
 
Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja Just, za zakup i planowanie mediów - dom mediowy Zenithmedia.

Dołącz do dyskusji: Prawie... robi wielką różnicę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl