SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vistula i Totalizator Sportowy w reklamach dziękują po porażce piłkarzy ze Słowacją

We wtorkowych wydaniach dzienników ukazały się reklamy Vistuli ubierającej polską reprezentację piłkarską i Totalizatora Sportowego, którego ambasadorem marketingowym jest Robert Lewandowski, z podziękowaniami dla piłkarzy i za wspólne emocje. W poniedziałek nasza drużyna przegrała 1:2 ze Słowacją.

Dwustronicowa reklama Vistuli ze zdjęciem naszych piłkarzy i trenera Paulo Sousy i hasłem „Dziękujemy” pojawiła się we wtorek m.in. w „Gazecie Wyborczej”. To kontynuacja kampanii realizowanej w ostatnich tygodniach pod hasłem „Piłka w stylu Vistula”.

Marka Vistula, należąca do grupy VRG, od 2016 roku jako partner Polskiego Związku Piłki Nożnej dostarcza garnitury dla zawodników reprezentacji i przedstawicieli związku. Na Euro 2020 przygotowała nową kolekcję.

W obecnych reklamach Vistula wykorzystuje zdjęcie wykonane kilka miesięcy temu. Są na nim zawodnicy, którzy nie pojechali na Euro 2020: niepowołany Kamil Grosicki oraz Krzysztof Piątek i Arkadiusz Milik, którzy wypadli wskutek kontuzji.

Z kolei Totalizator Sportowy w reklamie opublikowanej na pierwszej stronie „Super Expressu” podkreśla: „Dziękujemy za wspólne emocje. Kibicujemy dalej!”. Zdjęcie pokazuje kolaż, na którym Robert Lewandowski i grupa kibiców trzymają wspólną flagę Polski.

„Super Express” tak jak wszystkie media mocno krytycznie skomentował porażkę naszej drużyny ze Słowacją, więc u góry pierwszej strony przy zdjęciu z tego meczu jest napis „Wstyd”.

Robert Lewandowski pod koniec ub.r. został ambasadorem marketingowym jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego. Miesiąc temu ruszyła druga odsłona kampanii, realizowanej pod hasłem „Wielkie chwile, wspólne emocje”, oprócz Lewandowskiego występują w niej narciarz Andrzej Bargiel, wioślarska czwórka podwójna kobiet oraz lekkoatleci Piotr Lisek i Konrad Bukowiecki.

Polska przegrała ze Słowacją 1:2

Reprezentacja Polski w poniedziałek w swoim pierwszym meczu na Euro 2020 przegrała 1:2 ze Słowacją uważaną za najsłabszego rywala w naszej grupie. Mecz zaczął się o godz. 18, a skończył krótko przed 20.

Na naszą drużynę spadła fala krytyki. Natychmiast pojawiły się memy żartujące m.in. z niespodzianek w polskim składzie.

W najbliższą sobotę Polska zagra przeciw Hiszpanii, a w środę 23 czerwca przeciw Szwecji.

 

Głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od ponad 7 lat jest Grupa Lotos. W połowie maja zaczęła kampanię z udziałem naszych zawodników pod hasłem „Trzeba patrzeć szerzej, żeby widzieć więcej”.

Z kolei sponsorująca naszą drużynę od ponad 10 lat sieć sklepów Biedronka od początku tego tygodnia prowadzi kampanię pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”.

Dołącz do dyskusji: Vistula i Totalizator Sportowy w reklamach dziękują po porażce piłkarzy ze Słowacją

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iryk
nie ogladam mecze euro dziady...
0 0
odpowiedź
User
Manek
lepiej ogladac na wspólnej
0 0
odpowiedź
User
Dany
Lepiej oglądać się za siebie..
0 0
odpowiedź