SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Philips pracuje z Bluerank

Philips nawiązał współpracę z Bluerank w zakresie obsługi SEO serwisu internetowego marki Philips. Agencja jest odpowiedzialna za optymalizację strony i rozwój sekcji blogowej.

Współpraca zakłada działania stałe SEO, które poprzedził audyt serwisu. Agencja będzie wspierać Philips także w zakresie content marketingu i analityki. Działania realizowane są dla wybranych kategorii produktowych.

Agencja wykorzystuje do analityki bloga autorskie narzędzie, które podsumowuje skuteczność artykułów według ich kryteriów, na przykład długości, podkategorii, liczby grafik i dodatkowo atrybuuje konwersje oraz sprzedaż do artykułów na podstawie zaawansowanych przeliczeń.

Bluerank przygotowuje dla Philips raporty produktowe

Agencja przygotowuje również boksy produktowe z rekomendacjami  dostosowanymi do treści artykułu na blogu.Boksy zwiększają skuteczność treści pod kątem generowanie sprzedaży. Przenoszą użytkowników z bloga na sekcję sprzedażową.

Bluerank przygotowuje też dla Philips raporty produktowe w Google Data Studio.

Współpraca z Philips została nawiązana na okres wielomiesięczny. Z uwagi na strukturę grupy - podpisano ją z dwoma spółkami grupy - Philips Polska oraz Philips Domestic Appliances Polska.

Dołącz do dyskusji: Philips pracuje z Bluerank

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl